Vandaag geopend: 10:00 - 22:00

vanaf 16,08 US$
vanaf 19,80 US$
vanaf 19,80 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben de Terrortour gedaan voor 16 pond per persoon. Van tevoren verwacht je een spannende tour die door de dungeons gaat, maar hieraan word niet voldaan.

De terrortour die ze de spannendste noemen is niet meer dan 4 verhaaltjes over oud Edinbrough en in plaatst van dungeons ga jr alleen de oude brug in.

Absoluut geen aanrader en wij voelden ons nadien flink .....

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 7 maart 2017

Kijk, je kan er van houden of niet. Persoonlijk houd ik hier niet van, maar het was de bedoeling dat we meegingen met school. Het begon opzich leuk wel een beetje zenuwachtig. Toen we bij de vaults kwamen werd er eerst wat verteld over martelingen, had niet echt iets van toevoegende waarde. Toen we echt de vaults ingingen werd ik echt heel duizelig. Dit licht aan mij en dus niet aan de tour. Ik geef het 2 sterren omdat onze begeleider gewoon letterlijk gemeen was. Hij liet ons schrikken terwijl dit naar mijn mening niet de bedoeling was, hij zei letterlijk: We don't use cheap tricks. Na de tweede keer viel ik bijna flauw. Mijn docenten hielpen me, maar de begeleider leek meer gefocust te zijn op het spirituele. Conclusie: Niet mijn smaak en benauwd, maar het is tenslotte mijn mening.

Beoordeeld op 20 april 2016 via mobiele applicatie

Wat ontzettend leuk om te doen, echt een aanrader! Onze gids, James, vertelde allerlei verhalen over historisch Edinburgh. In de vaults werd het behoorlijk spannend af en toe. James wist de spanning goed op te bouwen, geweldige tour gehad.

Datum van activiteit: april 2016
Beoordeeld op 3 maart 2016

Wij hadden een tocht van 45 minuten. Eigenlijk maar een heel klein stukje gezien van het ondergrondse gedeelte, een stuk of vijf gewelven. De dame die de rondleiding deed kon wel leuk vertellen, maar het viel ons een beetje tegen, hadden er meer van verwacht!

Datum van activiteit: februari 2016
Beoordeeld op 17 maart 2015

We hebben de korte tour gedaan, omdat dat de enige is die overdag ook gaat. Waren de enige 2 die meegingen, ging toch door. Goed verhaal door de gids, eigelijke toer stelt eigenlijk niet veel voor. Je gaat de vaults in en bezoekt er daadwerkelijk maar 3. Verhaal wel heel leuk gebracht met de nodige spanning. Ook hier leeftijdskorting va 60 jaar. Vertrek va tron kirk, is ook leuk markje binnen in gebouw.

Datum van activiteit: maart 2015