“Leuk tentje - heerlijke koffie en brownie”
Beoordeling van Mimi's Bakehouse

Mimi's Bakehouse
Geclassificeerd als nr. 5 van 37 Bakkerijen in Edinburgh
Keukens: Schots, Brits
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De lekkerste cappucino gedronken in Edinburgh en de Oreo brownie was heerlijk! Zeker een aanrader :)

Datum van bezoek: maart 2020

25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een kopje koffie resulteerde in een bezoekje aan Mimi’s cakehouse.
Wat een mooie en gezellige zaak.
Lekkere koffie en een perfect stukje gebak.

Datum van bezoek: april 2018
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote koppen koffie, heerlijke gebakjes. Een lunch is na een bezoekje niet meer nodig! De brownie was precies zoals ik hoopte nog lekker plakkerig.

Datum van bezoek: oktober 2017
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Glutenvrij geen enkel probleem, aparte kaart.Ik had een goed portie pulled pork. Plek gemaakt voor heerlijke dessert. (zat mut vol) Kon kiezen op deze dag uit 4 soorten g.v cake en er waren zelfs g.v scones.

Datum van bezoek: september 2017
22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een cake shake op met caramel fudge. Als je een zoetekauw bent is dit echt hemels. Je krijgt ook enorm veel, en twee stukken gebak erbij. Heerlijk. Maar daarnaast kun je ook gewone koffie krijgen, thee, en zelfs hartige dingen zoals bagels met zalm. Deze zijn rijkelijk belegd. Interieur is super cute en bediening is vrolijk en aardig.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Mimi's Bakehouse bekeken, bekeken ook

In Mimi's Bakehouse geweest? Deel je ervaringen!