Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Helaas erg verouderd hotel- prijs - kwaliteit niet ok. Ontbijt prima- niet super maar goed. Kamers erg warm en bedompt. Vloerbedekking vies- zeer oude krakende bedden. We waren per nacht ongeveer 150 kwijt inclusief ontbijt en dat was het niet waard. Personeel vriendelijk.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 12 september 2018

Verouderd hotel.Vraag zéker een andere kamer, indien je op de laagste verdieping een kamer krijgt, bv. kamer 5: vochtig en niet te verluchten of te verwarmen.ALLE tapijten en bijna alle stoelen waren vuil en/of versleten.Om internet te kunnen gebruiken, zaten wij helaas vaker in de lobby dan in onze kamer.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Oud hotel met veel sfeer, zeer ruime kamers, prima bad/douche ruimte en vriendelijk personeel, als ik terug ga naar Edinburgh ga ik zeker terug naar dit hotel.
Hotel staat bijna centraal gelegen in Edinburgh zodat ook veel te voet gedaan kan worden en als dit niet kan dan is openbaar vervoer bijna voor de deur.

Datum van verblijf: oktober 2016
Grosvenor_Edinburgh, General Manager van Edinburgh Grosvenor Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Dear Ad D,

Thank you for taking the time to review your stay at the Hilton Edinburgh Grosvenor.

It was especially pleasing to hear that you enjoyed your visit so much that you would be happy to return. Please be assured that I have shared your compliments with our entire team as this encourages us to continue providing the highest levels of service.

Thank you once again and we look forward to welcoming you back in the future.

Kind Regards,

Gordon Fraser
General Manager

Beoordeeld op 15 september 2015

Nog nooit eerder zo slecht hotel gehad, ze staan vermeld als 4 sterren. Ik heb beter gelegen in een 1 ster hotel. Het was gewoon vies en oud en hebben 3x van kamer moeten wisselen voor het acceptabel was.kamer 1 bed van 1,40 breed en alles kraakte en piepte, kamer twee daar lekte het bad van boven op de vloerbedekking en rook het naar oud afwas water, kamer 3 had last van beestjes... 4 had een wc van 60 cm breed.. maar gelukkig een bed van 1,60... verder overal vies plukken stof onder stof onder het bed en haren in het bad van de vorige gasten... en alles zat los of mankeerde wel iets aan. EEN ECHTE AFRADER!

Kamertip: Kies een kamer in een ander hotel!
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 27 december 2013

Prachtig hotel, goede kamers alleen werden we de eerste nacht in een zolderkamer gezet omdat het overboekt was door de Highland Games, maar dit werd later ruimschoots gecompenseerd. Erg uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, en vrij centraal gelegen, tip huur zelf een auto

Datum van verblijf: februari 2013