Beoordeeld op 9 november 2016

Via mijn werk in dit Hotel beland en hier had ik geen spijt van zo goed hotel.zeer schone kamer.met gratis Wifi het lig wel iets van het Centrum maar dat is ook geen punt wand dan is het lekker rustig in de nacht.en tegen het hotel lig het Hillwood Park waar je lekker kan wandelen.en als je met de auto ben kan je die beter bij het hotel laten staan en met de bus naar het centrum gaan.Het Ontbijt in het hotel is Super en dat geld ook voor het Avond Eten.Dus als u naar Edinburgh gaat is dit hotel een aanrader

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 juli 2016

Goed hotel gelegen tussen vliegveld en de stad. Er is een goede busverbinding met het centrum van Edinburgh, bushalte 200 meter verwijderd van het hotel. Jammer dat hetb ontbijt niet in de kamerprijs is meegenomen.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 16 mei 2016 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit hotel aan de buitenkant van Edinburgh. Het personeel aan de receptie was zeer vriendelijk en hulpzaam. De kamer was proper en goed ingericht en het bed was goed. Het ontbijt hebben we de 2de nacht niet meer in het hotel genomen, het buffet was van matige kwaliteit de eieren leken gemaakt van eierpoeier waar teveel water was bijgedaan. Toch een afknapper voor ons eerst Schots ontbijt.
Het hotel ligt in een rustige buitenwijk van de stad maar met de bus die 500m verder stopt ben je zo in het centrum.
Het hotel beschikt ook over een fitness en zwembad. Dat zag er allemaal goed uit maar dat hebben we niet gebruikt, dus geen oordeel hierover. Een aanrader voor overnachting, maar nuttig je ontbijt in de stad.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 27 december 2013

Kort gesproken vonden we het een fris Hotel. Daarnaast had het een mooie combinatie van modern en toch zeer zeker ook gezellig. De keuken is prima, faciliteiten voldoende, het personeel erg hulpvaardig en de service gewoon goed.
Doordat ze een ruime parkeerplaatsen hebben konden we de huurauto goed kwijt, terwijl de bus echt voor het hotel stopt zodat je erg makkelijk de binnenstad van Edinburgh kunt verkennen.
Ook erg prettig: met een kleine 15 auto minuten sta je op het vliegveld van Edinburgh.
Mindere zaken: wij vonden de bedden erg hard. Persoonlijk natuurlijk, maar toch.
Verder denk ik dat het bij een erg volle bezetting wel eens gehorig zou kunnen zijn, gezien de houten vloeren. Wij hadden daar geen last van.

Verder een aanrader voor een bezoek aan de prachtige stad Edinburgh!

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 16 februari 2012

Mooi hotel! Fijne kamers en schoon allemaal. Wel ruim 30 minuten reizen naar het centrum, wel een nadeel. De bussen gaan wel vaak. De omgeving is ook mooi, een wandeling bovenop de heuvel is de moeite waard.

Datum van verblijf: januari 2012