TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 september 2019

Rustig hotel met goede voorzieningen en mooie kamers.
Hier een typisch Schots ontbijt gehad wat een ervaring op zich is.
Harde of zachte broodjes waren er niet maar daarvoor in de plaats was voor het roosteren van boterhammen een standaard voorziening.
Ook de haggis en de befaamde "bacon and eggs" waren goed.

Datum van verblijf: augustus 2019
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2019

Beste gast,

Wat een geweldige beoordeling en we danken je daarvoor. We zijn blij dat je genoten hebt van onze fantastische locatie. We hopen je weer te zien bij je volgende bezoek aan Edinburgh.

Beoordeeld op 5 september 2019

ideaal in het centrum van de stad, op grens van oud en nieuw. In oorspronkelijke kamer trok ik het raam alleen gelijk uit de sponningen, er werd wel direct (een betere) kamer aangeboden. Hopelijk gaan ze op korte termijn wel de kamers een opknapbeurt geven

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Beste gast,

We stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel zeer op prijs. Het is altijd handig om feedback te ontvangen.

Ik zal uw opmerkingen delen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback een aanmoediging zal zijn voor al onze medewerkers, terwijl we ernaar streven om de kwaliteit van onze diensten continu te verbeteren.

Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 5 mei 2018

Onze rondreis begon is Edinburgh en we verbleven 1 nacht in het Mercure Edinburgh
City Hotel. De kamer was prima in orde net zoals het diner (met een prachtig uitzicht op het kasteel) en het ontbijt. Het was een prima begin van een mooie trein rondreis door Schotland

Datum van verblijf: april 2018
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Beste gast,

Wat een geweldige beoordeling en wij danken u ervoor. We zijn blij dat je het leuk vond om bij ons te blijven. We hopen je nog een keer te zien tijdens je volgende bezoek aan Edinburgh.

Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een hele goede locatie! Princes street, Old Town, New Town alles is op loopafstand. De kamers zijn een tikkeltje gedateerd maar zijn goed schoon (het belangrijkste) Het ontbijt ‘s ochtends is goed en het personeel is vriendelijk. Een prima uitvalsbasis om Edinburgh te ontdekken.

Datum van verblijf: april 2018
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Beste gast,
Bedankt voor uw verblijf in het Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel en neem de tijd om ons te beoordelen. We zijn heel blij dat je van je verblijf hebt genoten.

Beoordeeld op 25 juli 2017

De centrale ligging van het hotel maakt het tot een perfecte uitvalsbasis voor een paar dagen Edinburgh. Zowel Old- als New-Town liggen op loopafstand. Vanaf de luchthaven is het hotel zeer goed per tram (stopt bijna voor de deur) als bus te bereiken.
De kamer had een prachtig uitzicht op Old town. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze hotelkamer was voorzien van bijna alle gemakken, helaas ontbrak airco en was de verwarming in de badkamer niet uit te zetten waardoor het erg warm op de kamer was. Slapen met raam open was helaas geen optie (door verkeer). Verder geen klagen. ook ontbijt was prima.

Datum van verblijf: juli 2017
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf in het Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel en neem de tijd om ons te beoordelen. We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf.