TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 5 mei 2018

Onze rondreis begon is Edinburgh en we verbleven 1 nacht in het Mercure Edinburgh
City Hotel. De kamer was prima in orde net zoals het diner (met een prachtig uitzicht op het kasteel) en het ontbijt. Het was een prima begin van een mooie trein rondreis door Schotland

Datum van verblijf: april 2018
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Beste gast,

Wat een geweldige beoordeling en wij danken u ervoor. We zijn blij dat je het leuk vond om bij ons te blijven. We hopen je nog een keer te zien tijdens je volgende bezoek aan Edinburgh.

Beoordeeld op 10 april 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een hele goede locatie! Princes street, Old Town, New Town alles is op loopafstand. De kamers zijn een tikkeltje gedateerd maar zijn goed schoon (het belangrijkste) Het ontbijt ‘s ochtends is goed en het personeel is vriendelijk. Een prima uitvalsbasis om Edinburgh te ontdekken.

Datum van verblijf: april 2018
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

Beste gast,
Bedankt voor uw verblijf in het Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel en neem de tijd om ons te beoordelen. We zijn heel blij dat je van je verblijf hebt genoten.

Beoordeeld op 25 juli 2017

De centrale ligging van het hotel maakt het tot een perfecte uitvalsbasis voor een paar dagen Edinburgh. Zowel Old- als New-Town liggen op loopafstand. Vanaf de luchthaven is het hotel zeer goed per tram (stopt bijna voor de deur) als bus te bereiken.
De kamer had een prachtig uitzicht op Old town. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze hotelkamer was voorzien van bijna alle gemakken, helaas ontbrak airco en was de verwarming in de badkamer niet uit te zetten waardoor het erg warm op de kamer was. Slapen met raam open was helaas geen optie (door verkeer). Verder geen klagen. ook ontbijt was prima.

Datum van verblijf: juli 2017
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2017

Beste gast,

Bedankt voor uw verblijf in het Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel en neem de tijd om ons te beoordelen. We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf.

Beoordeeld op 3 juni 2017

Goed personeel, geweldige ligging,schone kamers, prima diner, maar matig ontbijt om maar niet te spreken over de koffie. Wel een geluk dat er een Nepresso apparaat op de kamer stond, maar ja die konden we moeilijk meenemen naar het ontbijt c.q. andere momenten dat we in het restaurant zaten.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2017

Beste gast,
Bedankt voor de tijd om ons te vertellen over uw verblijf, ik was erg teleurgesteld om te horen dat uw ontbijt ervaring niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik wil graag mijn oprechte excuses uitspreken. Ik deel uw opmerkingen met ons team, ik wil graag bevestigen dat we passende maatregelen treffen om uw zorgen aan te pakken en toekomstige gebeurtenissen te voorkomen.

Beoordeeld op 30 maart 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi uitzicht over Edinburgh. (Zie foto's)
Het hotel is keurig schoon maar oogt wel gedateerd op de kamers.
Prima om te slapen maar een opknapbeurt kan geen kwaad. Vooral de badkamer is toe aan vervanging. De deur is erg oud en klemt enorm. De waterkoker werkte niet net als twee lampen die het gewoon niets deden. Allemaal geen schokkende zaken maar toch.

Datum van verblijf: maart 2017
James F, General Manager van Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Beste gast,

Thank you so much for your review! Het is geweldig om te lezen dat je echt genoten van uw verblijf bij ons hier in het Mercure Edinburgh City Princes Street Hotel.
Ik zal uw opmerkingen te delen met ons team. Ik ben ervan overtuigd dat deze feedback zal dienen als een aanmoediging voor al onze medewerkers als we streven naar continue verbetering van de kwaliteit van onze diensten.