Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

Een fijn hotel op 5 minuten lopen (klimmen) van het kasteel. De kamer is brandschoon en het ontbijt zeer uitgebreid door de apart (en gratis) te bestellen gerechten zoals Schottisch Porridge. Wij hadden problemen met de temperatuur in onze kamer. Dat werd direct en zonder problemen opgelost. Al het personeel is even vriendelijk, professioneel en gast-vrij. En nog grappig ook! Een echte aanrader gelegen aan Grass Market vol leuke pubs!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 mei 2019

Centraler kan je het niet hebben in het prachtige Edinburgh. Ligt midden in het centrum aan een plein vol met pubs en met uitzicht op het kasteel. Prima kamers en heerlijk ontbijt met alles erop en eraan.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 28 maart 2019

Heel fijn en net hotel aan gezellig plein met pubs en eetgelegenheden. Op loopafstand van o.a Edinburgh Castle en Royal Mile.
Het ontbijt is ook erg goed en compleet.
Goede service van het hotel; koffers kun je voor het in en na het uitchecken nog in het hotel blijven.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 22 maart 2019

Perfecte ligging. Super vriendelijk personeel. Spijtig zoals in vele hotels het ontbreken van een wc-borstel. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt, waaronder vers bereidde ei-gerechten ea. Taxi standplaats voor de deur. Gewoon een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 15 januari 2019

Het hotel ligt aan Grassmarket. Veel voorzieningen op korte afstand. Uitzicht op kasteel is prachtig. Cafés, restaurants en winkels heel dicht bij. We arriveerden een uur eerder dan incheck tijd. De sleutel kregen we meteen mee en konden direct de kamer in. Heel plezierig. Ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan deze prachtige stad.

Datum van verblijf: januari 2019