TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 februari 2018

Het hotel ligt aan Princess Street in hartje Edinburgh. De bus vanaf het vliegveld stopt voorop (Waverley Station) en vanaf hier is alles goed beloopbaar in Old Town én New Town. Prima ontbijt, vriendelijke staf, fijne bedden (wel wat smal), maar ook een beetje oubollig. Wij zatten aan de straatkant en hadden een onbetaalbaar uitzicht op Princess Gardens en Old Town.

Kamertip: Kamers aan de voorkant (Princess Street) hebben een prachtig uitzicht. En hoe hoger hoe beter.
Datum van verblijf: februari 2018
EdinburghCollection, General Manager van The Old Waverley Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Many thanks for this positive review of the Old Waverley

Beoordeeld op 18 december 2017

Statige uitstraling, maar eenmaal aangekomen doet het interieur oud bollig aan. De kleine lift doet het inderdaad nog steeds niet, dat is echt niet fijn als je op de 4e verdieping een kamer hebt. Dat betekent dat je 12 trappen moet beklimmen, personeel brengt je koffer niet naar boven, en dan mag je nog blij zijn dat je niet op de 6 e verdieping slaapt. Wij hadden kamer 419, dat is de kleinste kamer, ramen in de kamers kunnen niet open, ook was er geen kledingkast. Bedden zijn klein, maar wel goed.tis er wel schoon en vriendelijk personeel. Dit hotel wat een prachtige ligging heeft heeft dringend een up grade nodig. Het ontbijt voldoet, echt een schots ontbijt.

Kamertip: Kamer 419 is een kleine kamer zonder kledingkast op de 4e verdieping. Kijkt uit op een kantoorpand aan de achterzijde van het hotel
Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Uiterst vriendelijke en behulpzame receptie. Uitstekend geslapen in een ruime schone kamer (119) met uitzondering van de muren, veel gebruikers vlekken. Keertje verven of behangen zou geen luxe zijn. Badkamervoorzieningen uitstekend. Ontbijt is 'Full English' Persoonlijk liever een smaakvol continental breakfast gehad. Er waren wel muffige croissants.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017

Mooie kamers,goede bedden,koffie en thee op de kamer,strijkplank en strijkbout aanwezig.Geweldig ontbijt.
Mooi uitzicht op het kasteel.Zeer vriendelijke mensen en zeer bereidwillig.Mede hierdoor werd een weekend een topper.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Was hier op conferentie en dit hotel werd geboekt voor ons via de organisatie van de conferentie. Het is een goeie slaapplek, met een schitterende ligging (voor ons toch). Maar enkele minpunten zijn toch voelbaar: de kamers worden slecht 'gepoetst' in de ochtend. Zo werd er in de vijf dagen die we hier waren, nooit gestofzuigd (getest met enkele stofjes en haren die op de grond lagen en bleven liggen), toilet en lavabo werden niet opgeblonken of schoongemaakt, door de ruit kon amper gekeken worden. Voor de rest wel ok; de nodige faciliteiten waren er.
De lift is extreem traag, maar dat lijkt overal in Edinburgh wel het geval. Het personeel aan de receptie is niet extreem vriendelijk en de organisatie (vb opvang van bagage voor het inchecken of na het uitchecken) is nogal amateuristisch.
Maar in elk geval, we hebben genoten van ons verblijf in Edinburgh! Veel bijgeleerd en gezien in deze super stad, met een goeie uitvalsbasis!

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde voor zaken