Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Bij aankomst op donderdagavond zeer vriendelijk ontvangen door een hele aardige dame. Ze legde alles rustig uit en had goede tips voor restaurantjes en bezienswaardigheden in de buurt. Het hotel is geschakeld aan een pub, waar je overigens prima kunt eten. Wij waren er in de periode dat de nieuwe studenten naar de stad komen dus er waren genoeg feestjes. Leuk terras buiten, buitenbar, gezellige live muziek op vrijdag en zaterdag. Loopafstand tot waverly bridge, waar wij de hop on hop off tours begonnen, was prima te doen.
Hotel zelf heeft hele goede kamers, bedden en kussens waren super. De douche verbaasde ons zelfs door de grootte, heerlijk! Als ik nog eens naar Edinburgh ga voor een stedentrip, zou ik hier zeker terug gaan!

Datum van verblijf: september 2018
64manager, Manager van Stay Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Hi Lillian K,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze uitstekende recensie voor ons te schrijven.

Het doet ons deugd te weten dat u van zoveel aspecten van ons hotel hebt genoten, zoals de moderne kamers en ons vriendelijke receptieteam. Onze locatie is perfect om de stad te voet te verkennen, of door de Hop On-bussen te nemen - we zijn zo blij dat je ervan hebt genoten. Het is geweldig om te horen dat je hebt meegedaan met de leuke sfeer van de bar Three Sisters, ze zullen blij zijn om deze geweldige reacties te horen.

We zijn zo gevleid dat je van plan bent om terug te keren tijdens je volgende bezoek aan Edinburgh. Vergeet niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen op 0131 6226801 voor onze beste tarieven.

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een hip en gezellig hotel in hartje Edinburgh. Op steenworp afstand van The Royal Mile. Uitermate vriendelijk personeel. Onze kamer was hip en knus ingericht met leuke details als een tafel vol met thee, koffie en warme chocomelk. Een comfortabel bed, een lekkere douche en een handige opbergkast. Niet groot, maar groot genoeg. Alles kraakhelder gepoetst. Ontbijt wordt in de naastgelegen pub geserveerd. Wij hadden een prima continental breakfast voor 7 pond. Al met al een uitstekende plek voor een paar dagen Edinburgh. Tip: omdat het hotel midden het uitgaansgebied ligt zijn oordopjes aan te raden.

Datum van verblijf: augustus 2018
64manager, Manager van Stay Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Hoi Karen S

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie te schrijven!
Het is geweldig om te horen dat je hebt genoten van ons unieke hotel met moderne kamers en dat je ondanks onze populaire locatie een goede nachtrust hebt gehad. We hebben zoveel geluk dat we leuke buren hebben zoals de Three Sisters-bar voor onze gasten om te vieren en te genieten van hun ongelooflijke sfeer! Ik zal uw mooie opmerkingen aan hen doorgeven. Het receptieteam zal ook blij zijn om te weten dat u ze zo behulpzaam vond, en het was ons een genoegen om u te helpen bij het veilig retourneren van uw paspoort!

We zien je graag terug op je volgende reis naar de stad, vergeet niet om direct contact op te nemen met 0131 6226801 voor onze beste tarieven.

Inese&The STAY Central hotel team

Beoordeeld op 4 augustus 2018

we hadden 6 nachten in de Stay Central Hotel geboekt.
een fijne kamer (nr. 203 ) ligt aan de achterkant van het hotel en je hoort geen lawaai van het uitgaans gebiedt, alleen af en toe s' nachts als ze bij Three Sister pub de glazen bak leeg ruimen.
het onbijt wordt aangeboden in deze pub, daar hebben wij helaas slechte ervaring mee gehad. (boek geen ontbijt bij deze pub)
de Stay Central Hotel heeft ons daarbij een tegoedkoming geregeld en wat ons betreft prima opgelost.

Datum van verblijf: juli 2018
64manager, Manager van Stay Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Hi Edwin B,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze geweldige recensie over je recente verblijf bij ons te schrijven.

We zijn heel blij dat je genoten hebt van je ruime en moderne kamer en dat je een goede nachtrust gehad hebt op onze populaire locatie despte. We zullen uw opmerkingen met betrekking tot het ontbijt doorgeven aan de bar Three Sisters voor overweging.

We zien je graag terug op je volgende reis naar de stad, onthoud dat je voor onze beste tarieven direct weer contact opneemt met 0131 6226801.

Beoordeeld op 5 mei 2017

Stay Centrum is een goed hotel midden in het oude Centrum. Erg goede accomodatie. Lekkere douche en bed. De Wifi hapert soms. Vriendelijk personeel. Alle voorzieningen en bezienswaardigheden is op loopafstand.

Datum van verblijf: april 2017
64manager, Manager van Stay Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2017

Hi 779gast,

Bedankt voor de tijd om deze geweldige recensie te schrijven van je recente verblijf bij ons.

Wij zijn zo blij dat u van onze centrale locatie genoten heeft, een perfecte uitvalsbasis voor het bezoeken van alle attracties die Edinburgh te bieden heeft! En het is geweldig om te weten dat je onze kamers goed geholpen en ons personeel zo vriendelijk vonden!

Wij hopen u weer te zien, onthoud ons ons direct op 0131 6226801 te bellen voor onze beste tarieven!

Beoordeeld op 27 april 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers, net onderhouden, naast een bruisend café en voorzien van alle nodige voorzieningen. Ook de douche is perfect! Mogelijkheid tot roomservice. Dicht tegen het historische centrum, het station el de winkelstraat

Datum van verblijf: april 2017
Reistype: Reisde alleen
64manager, Manager van Stay Central Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2017

Hi Robin L,

Bedankt voor de tijd om deze uitstekende 5-sterren beoordeling van uw recente verblijf bij ons te schrijven.

We zijn zo blij om te horen dat je van onze moderne kamers en vooral de regendouches genoten bent! We houden van onze centrale locatie en onze buren de Three Sisters bar.

Wees niet een vreemdeling, bel ons direct op 0131 6226801 de volgende keer dat u in de stad bent voor onze beste tarieven!