Beoordeeld op 1 juni 2019

Geen welkom gewenst, deur van de hal
bleef zoemen, brandalarm ging af iedereen moest geëvacueerd worden, dit gebeurde niet. Geen excuses of wat dan ook bij inleveren sleutel... Zeer veel geluid van autos

Datum van verblijf: mei 2019
TravelodgeUK, James from the Social Media Team van Travelodge Edinburgh Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Bedankt voor het beoordelen van ons Travelodge Edinburgh Central Hotel.

Het spijt ons te horen over uw recente ervaringen en zou graag meer willen weten over uw verblijf.

Mogen wij u vriendelijk verzoeken om contact met ons op te nemen via de link of een kopie van uw TripAdvisor-beoordeling, via onze website, zodat ons klantenserviceteam uw bezoek aan het hotel kan onderzoeken.

Nogmaals bedankt voor het plaatsen van uw opmerkingen en we hopen snel van u te horen.

Beoordeeld op 15 september 2017

Het ideale hotel om Edinburgh te verkennen dankzij de centrale ligging dicht bij de Royal Mile en het Waverley station.
Vriendelijke personeel, een ruimte kamer met thee- en koffiefaciliteiten, een goede douche en in een rustige buurt waar je weinig last hebt van omgevingsgeluiden.
Het ontbijt was het typisch Scottish breakfast, heel lekker.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goed kingsize bed, fijne douche, supervriendelijk en behulpzaam personeel. Waterkoker, mokken en onbeperkt Nescafékoffie, thee en melk/suiker op de kamer.
Ontbijt in restaurant gratis voor kinderen onder de 16 jaar als oudes Engels ontbijt nemen. Niet echt interessant aangezien er genoeg andere mogelijkheden zijn om te ontbijten aangezien je midden in de oude stad zit. Op loopafstand de meeste bezienswaardigheden. Ook voor het Fringe Festival perfect gelegen, een van de festivalterreinen zie je vanaf het hotel liggen.
Kamers aan de achterkant rustig doordat ze niet langs de weg liggen.
Bij familiekamers komen er 1 of 2 klapbedjes in de kamer bij die matrassen hebben waar de veren doorheen te voelen zijn. Werd opgelost door ons extra dekbedden te geven voor op de matrassen.
Waterkoker was aangebrand maar werd op verzoek direct omgewisseld voor een gloednieuw apparaat. Er is geen onbetaalde parkeergelegenheid bij het hotel maar wel 40% korting voor de nabijgelegen parkeergarage (10£ per dag) Anders achter het hotel een aantal plaatsen. (17£50 per dag) Op straat lastig parkeren, wel gratis op zondag!

Datum van verblijf: augustus 2017
TravelodgeUK, Nicolas from the Social Media team van Travelodge Edinburgh Central, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2017

Thank you for taking the time to review our hotel.

We are really pleased to hear that you enjoyed many aspects of your stay with us, such as the service from our team members and the location of our hotel. We strive to offer the best service possible for our guests and we are thrilled that we succeeded in doing so on this occasion.

We’ll be happy to provide your comments to the hotel as this is the best way to help give the best service possible to our guests and we can’t wait to welcome you back soon.

Beoordeeld op 10 maart 2016

prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend. Iedereen was super-vriendelijk en behulpzaam. De locatie is 50 meter in een zijstraat in het midden van de royal mile. Ze zitten naast een doedelzak-maker! Schotser kan niet. We hadden een 2-persoons kamer met ontbijt. DOEN! Edinburgh is best wel duur qua eten, dus met een goed ontbijt kom je een heel eind.
Wij hebben alles gewoon kunnen lopen (en we zijn geen sporters :) ); We zijn naar het kasteel geweest maar ook naar Arthur's seat. Enige minpuntje was dat de wifi (na het 1e half uur) niet gratis was

Kamertip: zijstraat in het midden van de royal mile. Perfecte locatie
Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 3 februari 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is centraal gelegen. Redelijk makkelijk bereikbaar met de auto. Aan de achterkant is er mogelijkheid om te parkeren, was wel duur 15 euro per dag.
De kamer waren ruim en netjes. Het ontbijt was niet incl. maar er was een buffet voor 7 of 8 euro. Voldoende te kiezen en goedkopere dan eetgelegenheden in de omgeving.

Datum van verblijf: september 2015