Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 51,28 US$
vanaf 2.732,81 US$
vanaf 6.007,38 US$
Beoordeeld op 26 februari 2020 via mobiele applicatie

Ideaal voor een regenachtige dag. (In deze tijd van het jaar niet vreemd.. )
Wij deden de silver tour. Na een rit in een karretje (in de vorm van een open whisky vat) met een uitleg over het whisky destilleerproces werden we door gids Mike opgevangen. In een kleine bioscoopzaal werd een prachtige film vertoond over de verschillende whisky soorten in Schotland. Allen met hun eigen specifieke smaak en geur. Dit was te ruiken op de uitgedeelde geurkaart. Vervolgens naar het proeflokaal waar het bekenden van de whisky werd uitgelegd. Hoogtepunt was natuurlijk het proeven van de whisky. De tour sloot af door een rondleiding in een ruimte waar meer dan 1300 verschillende soorten whisky te zien waren. Mike gaf hier nog een paar voorbeelden van mooie whisky's. Leerzaam en interessant!!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

We zijn begonnen met een whiskey tour, had de gold tour geboekt maar aangezien we beide geen liefhebbers zijn en ook niet worden was silver ook prima geweest. Wel boeiende informatie over de herkomst van whiskeys en ook over Schotland in het algemeen.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 27 januari 2020 via mobiele applicatie

Silver tour is super. Mooi uitgelegd in een Schots vat, leuk gedaan. Proeverij was leuk, uitleg van Mike was perfect. Absolute aanrader!

Beoordeeld op 20 januari 2020

Verrassend leuke activiteit om te doen. Als niet-whiskey drinker heb ik de Silver tour gedaan en mijn vriend tegelijkertijd de Gold tour. Verschil zit in 1 whiskey proeven vs. 4 whiskeys proeven. Ook hier is al het personeel erg vriendelijk en enthousiast, net als in de rest van de stad. Met kinderen zou ik dit niet zo snel doen.

Beoordeeld op 14 januari 2020

Een leuke tour om te doen bij je bezoek aan Edinburgh. In schotland kan het regelmatig slecht weer zijn, en dan is dit een goede binnen activiteit. Daarnaast is het ook leuk om meer te leren over het lokale product Whiskey. Je krijgt eerst een rondleiding in een karretje en vervolgens neemt de gids je mee in de tour. De tour kan je volgen in 20 verschillende talen, waaronder ook Nederlands. De tour is leuk opgezet en interactief gemaakt!