TripAdvisor

vanaf 177,07 US$
vanaf 326,59 US$
vanaf 51,15 US$
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Superleuke dag gezien. Allistar is een zeer vriendelijke gids en verteld tijdens de rit veel over waar we langs komen of alvast over waar we naartoe gaan.
Er waren 2 mensen in de groep die zelf besloten hadden om zich bij een andere club te voegen. Allistar wist hier niets van dus we hebben wat tijd verloren met wachten waardoor de rest van de dag het programma net iets anders liep dan normaal. Dit was geenszins erg en we kregen zelfs nog extra tijd om naar een mooi overview point in the highlands te gaan.
Ik zou deze tour zeker aanbevelen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2019

We hebben een super dag gehad. Het bezoek aan de distilleerderij was erg leuk en interessant. De uitleg erg duidelijk. De reis door de Highlands erg leuk. Genoeg stops onderweg en goed verzorgd. De gids, wij hadden Alester, kon enorm veel vertellen over de omgeving en de geschiedenis van Schotland. De bootreis bij Loch Ness was leuk maar had niet erg veel meerwaarde. Als het mooi weer is het wel heerlijk zo'n boottochtje. Wij zien een dag als deze een echte aanrader. Je ziet in vrij korte tijd, 13 uur, heel veel van Schotland. In totaal was de tocht zo'n 500 km

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met deze attractie
Beoordeeld op 13 juli 2019

Geweldige dag beleeft met Marty als gids. Humor, entertainment, mooie bezienswaardigheden en prachtige natuur zowel om te zien als in te wandelen. Prima bus en voldoende keuze tijdens de uitstapjes. Kortom veel gezien en gedaan op 1 dag. Enorm genoten ook door het mooie weer. Echt en aanrader.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Rose heeft ons een fantastische dagtoer bezorgd. Door haar enthousiaste manier van storytelling en de diepere achtergronden van het normale leven hebben we Schotland beter leren kennen.
Deze toer is een aanrader voor iedereen die meer wil zien van het land on een korte tijd.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

Dat was een leuke dag. Marty vertelde leuke verhalen en we hebben veel gezien. Top. De coo's werkten niet echt mee maar er werd nog een omweg gemaakt om toch meer welwillende coo's te vinden.

Datum van activiteit: maart 2019