Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

Mooi design hotel met veel comfort in de kamer voor de gasten. Een heerlijk bed, fijne douche en goed WiFi op de kamer. Fantastisch dat je je eigen content naar de TV kunt streamen. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. In de ochtend stond er een uitgebreid ontbijtbuffet met genoeg keus klaar. Ik zou hier zeker naar terug gaan.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
HeatherC4061, Guest Relations Manager van Radisson Collection Hotel Royal Mile Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Dear 607Svens,

Thank you for taking the time to leave such lovely feedback after your recent stay with us.

I am delighted that you enjoyed your stay and that the amenities in your room were to your liking. I have passed on your kind comments about our staff who were delighted to have been of service.

We do hope to welcome you again to the Radisson Collection in the near future, and if we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.

Kindest regards,

Heather Collins

Beoordeeld op 15 september 2018

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Collection
Thom C, Guest Relations Manager van Radisson Collection Hotel Royal Mile Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Beoordeeld op 20 november 2016 via mobiele applicatie

Dit luxe hotel is gelegen aan de royal mile op nog geen 10 minuten lopen van Edinburgh castle. Vanuit dit hotel ben je ook zo in het centrum van Edinburgh. Kamers zijn mooi ingericht. Claudia van de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam en bood aan om restaurants te reserveren. Prima uitgebreid ontbijt

Datum van verblijf: november 2016
James A, Guest Relations Manager van Radisson Collection Hotel Royal Mile Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2016

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen ervoor zorgen te laten Klaudia weten van uw mooie feedback. Ik hoop dat we u binnenkort weer zien!

Beoordeeld op 22 april 2015

Heerlijk weldadig ingericht hotel, personeel professioneel, aardig en beleefd. Bar van het hotel zeer aangenaam. Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen. We hebben genoten van de pubs vlak om de hoek op de grassmarket en victoriastreet. Whiskey liefhebbers hebben hier ook genoeg te doen. Bustour naar loch ness ben je een hele dag voor kwijt, maar de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2014
James A, Guest Relations Manager van Radisson Collection Hotel Royal Mile Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2015

Dear johnhorsepowejunkie,

Thank you so much for your 5 star review of the G&V Hotel, it is greatly appreciated.
I’m so happy to hear that you found our staff to be nice and polite. The team work very hard and I’m sure they will be thrilled to be complimented in your review. Our décor is very unique and bright in the G&V and I’m glad it was to your liking! Our location really is perfect for exploring the city, whether it is for bars or tourist attractions that you are looking for, we really are close to it all. I’m delighted to hear that you were able to spend a day at loch ness, it really is a must see when visiting Scotland. The front desk team are always more than happy to arrange tours for you or help you rent a car.

We hope to welcome you back to the G&V Hotel in the future.

Kind Regards,

Sandy Ruff
Assistant Guest Service Manager

Beoordeeld op 5 januari 2015

Midden in het prachtige oude centrum van Edinburgh. Grote, mooie kamers. Attent personeel. Heerlijk ontbijt tot 11 uur. Een geweldig hotel. Daar zit een prijskaartje aan, maar in vergelijking met ander hotels van dit niveau niet extreem duur.

Datum van verblijf: december 2014
James A, Guest Relations Manager van Radisson Collection Hotel Royal Mile Edinburgh, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling na uw verblijf bij ons in Edinburgh . Wij hopen u terug in de nabije toekomst te verwelkomen . Als u nog feedback aarzel dan niet contact op te nemen ,

Vriendelijke groeten,

James