TripAdvisor
Edinburgh
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke gerechten met goede bijpassende wijnen”
Beoordeling van One20 Wine Cafe

One20 Wine Cafe
Geclassificeerd als nr. 2 van 3.058 Restaurants in Edinburgh
Wijk: Stockbridge & Dean Village
Wijk: Stockbridge & Dean Village
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je het ervoor over hebt om zo’n 20 minuten te wandelen vanuit het oude centrum, word je beloond met heerlijke gerechten en bijpassende wijnen in dit bijzonder sfeervolle eetcafé. De eigenaren geven een prima advies over bijpassende wijn om het uitgekozen gerecht nog meer tot zijn recht te laten komen. Wij hadden zalm als voorgerecht en een stoofpotje van kip als hoofdgerecht uitgekozen: verrukkelijk! De hele ambiance is top en de bediening erg vriendelijk: do not miss it!

1 augustus 2019 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening/ voortreffelijke wijnen/ en heerlijke gerechten. Echt een aanrader in Edinburgh. Ook perfect om gewoon een wijntje te gaan drinken. Ze zijn ook erg hond vriendelijk

28 juli 2019 beoordeeld

Super gegeten op een rustige locatie met goede bediening, bovendien was er top wijn! Echt een aanrader.

31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier heerlijk gegeten en gedronken. Service was subliem! De eigenaar heeft speciaal Heineken voor ons gehaald.

Datum van bezoek: mei 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Een prima service, vriendelijk personeel en een zeer schone zaak. Eten van goede kwaliteit voor een prima prijs.
Hans en Nathalie

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die One20 Wine Cafe bekeken, bekeken ook

Edinburgh, Schotland
Edinburgh, Schotland

In One20 Wine Cafe geweest? Deel je ervaringen!