TripAdvisor

Beoordeling van The Doric

The Doric
Geclassificeerd als nr. 282 van 3.059 Restaurants in Edinburgh
Keukens: Schots
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Princes Street and Gardens
21 juni 2018 beoordeeld

Een heel goed resto voor fisch and chips, goede kwaliteit voor zijn prijs, alleen spijtig van het groot aantal toeristen,(ik zat ook bij die toeristen)

Datum van bezoek: juni 2018

4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Homemade Shepherdspie was erg lekker. Voor mij de eerste keer en het is een favoriet gerecht geworden. Vriendelijke mensen, gezellige sfeer.

Datum van bezoek: juni 2018
12 januari 2018 beoordeeld

Omdat we nog iets te vroeg waren voor een volgende afspraak, zijn we hier binnengestapt voor een drankje, en wat een plezierige ervaring ! Enkele jonge mensen waren live Schotse muziek aan het brengen, het was een topsfeertje ! We vonden het haast jammer dat we nog ergens anders naartoe moesten. Maar volgende keer Edinburgh, en die komt er zeker, weten we waar we moeten zijn. Je kan hier trouwens op de eerste verdieping ook een hapje eten, en aan de heerlijke geuren te oordelen, zal dit tevens stellig in de smaak vallen.

Datum van bezoek: januari 2018
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gedineerd. De porties waren groot, de prijs viel reuze mee. We hebben lekker gegeten. De fish amd chips was voldoende voor twee personen.

Datum van bezoek: mei 2017
4 februari 2017 beoordeeld

Goed gegeten in dit heel gezellig restaurant. Heel vriendelijke ober die ons goed hielp bij onze keuze voor de gerechten. Uiteindelijk gekozen voor het typisch Schots gerecht 'Haggis' wat zeer lekker was. De ober prees ons dit gerecht aan en zei dat we nooit nog betere 'Haggis' zouden eten wat ik uiteindelijk best wel wil geloven. Een aanrader. Wel druk en reserveren lijkt me wel de boodschap.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die The Doric bekeken, bekeken ook

In The Doric geweest? Deel je ervaringen!