Beoordeeld op 8 juni 2019

Goede, nette kamer met keuken.
Beetje hard (opklap)bed, maar er was genoeg ruimte om hem niet te hoeven opklappen.
Grote douche.

Ze hebben een deal met de NCP Car Park Edinburgh Holyrood Road. Hierdoor kun je hier voor GBP 11,- per 24 uur parkeren. Werkt heel eenvoudig: je laat je parkeerkaartje door hun voorzien van een extra stuk barcode en hierdoor wordt het tarief bij de betaalautomaat automatisch aangepast.

Ligging aan de Royal Mile is goed / fijn en geen geluidsoverlast op de kamer van de centrale ligging.

Ben je er wel van bewust dat dit geen hotel is. Dus niet dagelijks housekeeping en schone handdoeken (kan volgens mij wel, maar met een meerprijs)

Datum van verblijf: juni 2019
AdagioEdinburgh, Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2019

Dear 800m2010,

Thank you very much for taking the time to leave your review. I'm delighted to hear you enjoyed your stay and everything suited you perfectly! I hope you had a wonderful time in Edinburgh and we look forward to seeing you again soon.

Magda
Duty Manager

Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in dit goed gelegen hotel. Kamers zijn ruim en prima in orde en ook de badkamer is perfect uitgerust. Voor langere verblijven is de ingebouwde kitchenette zeker nuttig
Ook leuk dat het hotel een overeenkomst heeft met een nabijgelegen parking, zodat je voor 11 pond 24 u kan parkeren
Vriendelijke receptionistes.
Correcte prijs.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Fantastisch hotel midden in de “ hoofdstraat” the Royal Mile.
Modern ingericht hotel met 2 kamer appartementen ,volledig ingericht met keuken.
Zeer geschikt voor gezinnen met twee kinderen.
Het ontbijt buffet was heerlijk en veelzijdig. Voor elk wat wils.

Datum van verblijf: april 2019
AdagioEdinburgh, Front Office Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Dear Zcotland,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile.
Sincerely,

Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

3 nachten doorgebracht in dit hotel. Hadden een studio hotelkamer. Schone kamer. Alleen maken ze pas bij 4 nachten je kamer schoon en moet je bij de receptie vragen om schone handdoeken. Dit is wel jammer. Ontbijt is prima.
Bedden aan de harde kant. Geen last van geluidsoverlast.

Datum van verblijf: maart 2019
AdagioEdinburgh, Front Office Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2019

Dear 856almirav,

Thank you for sharing your opinion.

I nevertheless hope that we will have the opportunity to see you again at one of our aparthotels when you next come to stay in our beautiful city.
Kind regards,

Beoordeeld op 4 december 2017

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AdagioEdinburgh, Duty Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2017