TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 1 nacht in dit goed gelegen hotel. Kamers zijn ruim en prima in orde en ook de badkamer is perfect uitgerust. Voor langere verblijven is de ingebouwde kitchenette zeker nuttig
Ook leuk dat het hotel een overeenkomst heeft met een nabijgelegen parking, zodat je voor 11 pond 24 u kan parkeren
Vriendelijke receptionistes.
Correcte prijs.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019

Fantastisch hotel midden in de “ hoofdstraat” the Royal Mile.
Modern ingericht hotel met 2 kamer appartementen ,volledig ingericht met keuken.
Zeer geschikt voor gezinnen met twee kinderen.
Het ontbijt buffet was heerlijk en veelzijdig. Voor elk wat wils.

Datum van verblijf: april 2019
AdagioEdinburgh, Front Office Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2019

Dear Zcotland,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile.
Sincerely,

Beoordeeld op 24 maart 2019 via mobiele applicatie

3 nachten doorgebracht in dit hotel. Hadden een studio hotelkamer. Schone kamer. Alleen maken ze pas bij 4 nachten je kamer schoon en moet je bij de receptie vragen om schone handdoeken. Dit is wel jammer. Ontbijt is prima.
Bedden aan de harde kant. Geen last van geluidsoverlast.

Datum van verblijf: maart 2019
AdagioEdinburgh, Front Office Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2019

Dear 856almirav,

Thank you for sharing your opinion.

I nevertheless hope that we will have the opportunity to see you again at one of our aparthotels when you next come to stay in our beautiful city.
Kind regards,

Beoordeeld op 4 december 2017

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
AdagioEdinburgh, Duty Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2017

Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Met onze kinderen vijf nachten verbleven in dit hotel. De kamer was super. Top indeling, schoon en nieuw. De locatie van het hotel is top, aan de Royal Mile, veel restaurants en bars in de directe omgeving. Auto parkeren in parkeergarage Newstreet, paar 100 meter lopen, 20% korting via het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017
AdagioEdinburgh, Front Office Manager van Aparthotel Adagio Edinburgh Royal Mile, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 oktober 2017

Geachte klant,
Het hele team van Adagio-medewerkers wil graag meedoen met het bedanken voor uw opmerkingen.
Wij zorgen ervoor dat we de beste locaties voor onze aparthotels kiezen en we hebben het genoegen om u weer te verwelkomen in een van onze aparthotels in Adagio in Europa
Ik kijk ernaar uit om je te zien,

Ryszard