“Viel deze keer wat tegen”
Beoordeling van Forage & Chatter

Geclassificeerd als nr. 28 van 3.069 Restaurants in Edinburgh
Wijk: West End
Wijk: West End
7 augustus 2019 beoordeeld

Na een geweldige ervaring vorig jaar ben ik dit jaar teruggekeerd naar dit restaurant.
Helaas viel het nu wat tegen.
Het voorgerecht was OK, het hoofdgerecht was redelijk, het dessert was niet zo lekker eigenlijk. Daarnaast was het daar zo warm, dat ik bijna weg zat te zweten.
Het dessert was ook niet degene, die op het door mij gekozen menu stond. Er was een tafel met een flink aantal gasten, die blijkbaar alle oorspronkelijke desserts hadden besteld. Dus opeens was er voor mij een ander dessert, dat dus zwaar tegenviel.
Helaas...... veel goede restaurants hebben ook wel eens een mindere dag. Helaas was dit er eentje van.

Datum van bezoek: augustus 2019

4 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten en super vriendelijk personeel. Smaak explosie! Met recht in de top 10!

Datum van bezoek: december 2018
27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, knusse atmosfeer en hele fijne bediening!
Hele leuke ervaring om hier te eten, een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Door alle recencies hier gaan eten. We werden erg vriendelijk ontvangen. Nadat we de menu kaart hadden gekregen, begonnen er een paar te piepen dat ze niks van de kaart lustten. Uiteindelijk toch iets gekozen en wat bleek ze hadden nog nooit zo lekker gegeten. Vooral de voorgerechten vielen erg in de smaak (artichok )

Datum van bezoek: juli 2018
21 juni 2018 beoordeeld

Via tripadvisor bij Forage & Chatter gekomen.
Een ongelooflijke ervaring ,trapje af in Alva street, en je komt in een culinair paradijs terecht.
Heel fijn, en de kers op de taart was de rekening.
Zo voordelig , voor die kwaliteit.
Het personeel en de chef heel vriendelijk. Mijn enthousiasme kan niet stuk

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Forage & Chatter bekeken, bekeken ook

In Forage & Chatter geweest? Deel je ervaringen!