TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 27 van 3.058 Restaurants in Edinburgh
Wijk: West End
Wijk: West End
4 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig lekker gegeten en super vriendelijk personeel. Smaak explosie! Met recht in de top 10!

Datum van bezoek: december 2018

27 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, knusse atmosfeer en hele fijne bediening!
Hele leuke ervaring om hier te eten, een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2018
1 augustus 2018 beoordeeld

Door alle recencies hier gaan eten. We werden erg vriendelijk ontvangen. Nadat we de menu kaart hadden gekregen, begonnen er een paar te piepen dat ze niks van de kaart lustten. Uiteindelijk toch iets gekozen en wat bleek ze hadden nog nooit zo lekker gegeten. Vooral de voorgerechten vielen erg in de smaak (artichok )

Datum van bezoek: juli 2018
21 juni 2018 beoordeeld

Via tripadvisor bij Forage & Chatter gekomen.
Een ongelooflijke ervaring ,trapje af in Alva street, en je komt in een culinair paradijs terecht.
Heel fijn, en de kers op de taart was de rekening.
Zo voordelig , voor die kwaliteit.
Het personeel en de chef heel vriendelijk. Mijn enthousiasme kan niet stuk

Datum van bezoek: juni 2018
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was hier samen met mijn jongste dochter tijdens onze trip in Edinburgh.
Waren bij dit restaurant uitgekomen obv andere beoordelingen. En terecht!
Het is even zoeken naar de ingang, want je moet een trappetje naar beneden vanaf de straat, maar dan kom je in een heel sfeervol restaurant terecht.
Personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam.
Had vooraf een heerlijk gerecht met ui, gevolgd door een steak.
Dochter kwam uiteindelijk toch bij een kindergerecjt uit met witvis, maar deze was ook super.
Beide afgesloten met een dessert van ijs.
Echt een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Forage & Chatter bekeken, bekeken ook

In Forage & Chatter geweest? Deel je ervaringen!