Beoordeeld op 10 augustus 2017 via mobiele applicatie

De parkeergarage zat naast het hotel. Grote ontvangsthal waar we heel aardig te woord werden gestaan. Prima kamer met schitterend uitzicht op de brug. Was echt fantastisch. De kamer was schoon en het bed was prima. Je kon zo vanuit het hotel naar de oude stadsmuren lopen. Het Free Derry museum zit ook niet ver weg. Het ontbijt was prima, maar het personeel niet al te vriendelijk. We wilden graag aan het raam zitten maar de tafeltjes waren nog niet afgeruimd dus dat kon niet. Volgende dag hadden we wel een heel aardig meisje maar de leidinggevende was kortaf en autoritair. Ik vond het een goed hotel met een prima ligging.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
ConorFriel, Guest Relations Manager van City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Valued Guest
Thank you for your review, and for taking the time to post of your experiences with us. We look forward to being of service again in the future, so we may earn a 5 star review. Please contact us directly for your next visit to receive the best rate.

Beoordeeld op 19 mei 2016

Het hotel is wat verouderd en toe aan een update. Het ontbijt gebeurt in shiften als je in groep reist, waardoor je soms vroeg moet opstaan. Het ontbijt is klassiek en er is geen vers fruit, wat toch zou mogen bij een 4 sterren hotel. De ligging was zeer goed.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
CityHotelDerry, Guest Relations Manager van City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2016

Dear Guest
Thank you for your review, we appreciate your comments and hope to improve to earn a 5 star review for your next visit, thank you for taking the time to review, we hope to see you again soon.

Beoordeeld op 20 maart 2016 via mobiele applicatie

Perfecte ligging aan de rivier. Mooie ruime kamers. Personeel zeer gastvrij. Heerlijk ontbeten met zicht op rivier erg ontspannend.
Helaas had ik een mindervaliden kamer, dit hadden ze niet verteld. Je wastafel is dan erg laag en andere aangepaste zaken. Was Prettiger geweest als ze dit van te voren even hadden aangegeven.

Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken

Dear Guest

Beoordeeld op 3 augustus 2014

We verbleven hier 3 dagen Het starte al moeilijk. Geen parkeer plaats , je moet al heel vroeg zijn wil je kans maken op een plaats aan het hotel. Er is wel voldoende betalende parking dichtbij.
We hadden een juniorsuite. Mooie kamer met een mooi zicht op Derry. Locatie heel goed dicht tegen het centrum en goeie verbinding met de hoofdwegen.
Wireless werkte niet in de helft van de kamer. Je moest in de badkamer zijn voor een goeie verbinding.
Ontbijt slechts lage 3 sterren waard. Buffet dat meer op een refter lijkt. Weinig keuze . Kaas enkel voorverpakte blokjes etc... Veel B&B's zijn stukken beter.
Bediening vlot maar niet echt vriendelijk.
Washandjes werden niet vervangen na gebruik de eerste dag. Vuile handdoeken in de badkamer werden heropgevouwd als nieuw, zelfs nadat we ze in de grond hadden gegooid om aan te geven dat ze vervangen moesten worden. Een van de mist goeie 4 sterren die ik bezocht.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
CityHotelDerry, Guest Relations Manager van City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2014

Geachte Gast
Hartelijk dank voor uw beoordeling, hebben we ook een ontbijt met optie zonder meerprijs bestelling klaargemaakt, en helaas zoals bij vele hotels in het stadscentrum zijn een beperkt aantal parkeerplaatsen. We hopen dat u genoten van onze stad en hadden een leuke vakantie.

Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 31 oktober 2013

Hoewel dit een groot, en dus onpersoonlijk hotel is, slaagt een jonge vrouw aan de balie erin om onze entree toch een persoonlijk tintje te geven. Goede prijs - kwaliteitverhouding. Als we nog een nacht willen bijboeken, en er is geen kamer meer beschikbaar vanwege een drukbezocht muziekfestival in de stad, belt ze spontaan naar een collegahotel bellen en slaagt ze erin een goede (en ook redelijk geprijsde) kamer voor ons te reserveren. Ook een collega van haar blijkt later op de avond zeer behulpzaam en vriendelijk. De lobby is jammer genoeg vreselijk: zeer somber verlicht en ongezellig. De bedden in de kamer zijn verrukkelijk, en ook van de badkamer hebben we genoten. Perfecte locatie met parkeergarage (was helaas vol toen wij aankwamen), kortom een aanrader.

• Verbleef: augustus 2013, reisde met vrienden
CityHotelDerry, Guest Relations Manager van City Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 maart 2014

Lieve Caro V
Hartelijk dank voor je recensie, we zijn blij u ervoor kiest om bij ons blijven en dat onze vriendelijke receptioniste was in staat om te helpen met uw behoeften. Wij hopen dat u uw reis genoten en zal ooit weer terug te keren.

met vriendelijke groet