TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

De ligging van dit hotel is fantastisch! Direct naast het centraal station en in het centrum. Het is super schoon en luxe. De kamer die wij hadden was ruim, echt ideaal. Ook hier alles schoon. In de badkamer hangen zeep, shampoo en conditioner klaar onder de douche, dit is pas echt service. De medewerkers zijn aardig. Het ontbijt is goed en voldoende keus. Er liggen zelfs tasjes zodat je wat mee kan nemen. Heb geen enkel minpuntje op dit hotel. Ga hier zeker terugkeren mocht ik ooit nog in Newcastle komen.

Datum van verblijf: september 2017
Dw123456, Manager van Hampton By Hilton Newcastle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Kimberley d

Thank you for your review! Delighted you enjoyed your stay here at the Hampton by Hilton Newcastle. I will be sure to share your kind feedback with the team and we look forward to welcoming you back very soon!

Beoordeeld op 15 mei 2017

Proper hotel met zeer goede ligging naast treinstation, waar je totaal geen geluidshinder van hebt. Zeer vriendelijk personeel. Ook op wandelafstand van MetroRadio Arena voor geval je naar een event moet. Ook kan je met trein makkelijk naar andere leuke plekjes dichtbij, zoals Durham, Edinburgh, of richting de kustlijn. Ook verbinding met vliegveld is uitstekend via Metro +/- 20min.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Dw123456, Manager van Hampton By Hilton Newcastle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2017

473kristiend

Thank you for sharing a review! Really pleased you enjoyed your stay here at the Hampton by Hilton Newcastle! Both myself and the team look forward to welcoming you back very soon!

Beoordeeld op 4 maart 2017 via mobiele applicatie

Hotel geboekt vanwege voetbalreis via DFDS Seaways. Midden in het centrum dus dat is goed. Kamers en service is prima. Badkamer is top. Bedden gaan we vannacht zien maar ogen degelijk. Ontbijt zien we morgenochtend wel maar ik heb er alle vertrouwen in. Prima hotel voor tijdens een voetbaltrip. Oh ja, stadion van Newcastle United is hier om de hoek. Rondleiding daar is aan te bevelen.

Datum van verblijf: maart 2017
Dw123456, Manager van Hampton By Hilton Newcastle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Timo T

Thank you for your review! Really pleased you enjoyed your stay. We hope to be welcoming you back very soon!

Beoordeeld op 1 maart 2017

Het was een super hotel met goedevoorzieningen. Ruime kamer en douche. Goede maaltijden en enthousiast personeel.
Kindvriendelijk en behulpzaam
Goed werkende tv en internet
Aanrader voor een bezoek aan New castle.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Dw123456, Manager van Hampton By Hilton Newcastle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Miranda O

Thank you for your review! Really pleased you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back very soon!

Beoordeeld op 23 juli 2016

Als hhonours member voor het eerst met punten een hotel geboekt. Normaliter heb je altijd het idee dat je dan een streepje voor hebt als je silver member bent. Helaas niet bij dit hotel. Bij boeken heb ik gevraagd om een 'early check in'. Toen we er eenmaal waren rond 11:30 werden we verzocht meteen te gaan want de check in was nog niet mogelijk. Er is niet gevraagd of/wie wij waren dus het geeft mij sterk het gevoel dat een early check in totaal niet mogelijk is in dit hotel. Ik heb een kamer geboekt op de hoogste verdieping die ik kon krijgen. Helaas waren de hoogste verdiepingen alleen tegen extra betaling te boeken dus ik bleef steken halverwege. De kamer is schoon en het bed was erg fijn. We hadden gelukkig een kamer aan de achterkant dus geen last gehad van vervelende mensen vanaf straat. In het hotel zelf helaas wel in de gang, veel geluidsoverlast gedurende één nacht. Het ontbijt is zoals je kan verwachten bij een Hampton By Hilton hotel en voor mij ruim voldoende keuze. Airco maakte echt ontzettend lawaai dus die uitgelaten. Ligging hotel tegenover station en veel bezienswaardigheden op loopafstand. Ideaal. Al met al was het hotel verder prima, maar het is jammer om te ontdekken dat in dit hotel je status niets waard is terwijl dat in andere Hampton By Hilton's altijd wel het geval was!

Datum van verblijf: juni 2016