TripAdvisor

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
11 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, heel gastvrij. Diverse gerechten met originele gerechten. Zaten helaas onder een wat ratelende airco.

Datum van bezoek: augustus 2018

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant met een mooi terras aan het water . Kleine kaart met lekkere gerechten. Wij hadden kwartel paté en als hoofdgerecht beef , beiden zeer smaakvol. Mooie bijpassende wijnen, de meesten eveneens per glas te verkrijgen

Datum van bezoek: mei 2017
17 januari 2017 beoordeeld

De ontvangst was zeer hartelijk, en ook de verdere bediening was vriendelijk & professioneel. Het restaurant is zeer stijlvol en gezellig ingericht, en we hadden een tafeltje dat uitkeek op de Thames. De kaart is divers en origineel, en het eten was uitmuntend. Absoluut een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2017
2 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de recensie op trip advisor gelezen te hebben gingen we vol verwachting naar dit restaurant. Geen woord teveel gezegd. Fijne lokatie, erg prettige bediening, fijne muziek en heerlijk eten met een mooi glas wijn. En dat met een zonsondergang zittend aan het water! Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: september 2016
19 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige verrassing. Tafels aan het water, zeer goede gerechten, uitstekende bediening. Wijnkaart biedt voldoende keuze. Een absolute aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die The Folly bekeken, bekeken ook

In The Folly geweest? Deel je ervaringen!