TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 juni 2018 via mobiele applicatie

We werden als niet-gast van het hotel correct bediend in het restaurant en hebben daar goed gegeten, in een stijlvol ingerichte ambiance met veel oude schilderijen aan de muur. De bediening was heel aardig, het eten prima.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 28 december 2017

De tweede keer dat we hier te gast zijn; ook deze keer viel het ons op hoe vriendelijk en service gericht het personeel is; warm welkom bij binnenkomst, ook letterlijk want er brandt een grote open haard, heerlijk a la carte ontbijt met een prima prijs/kwaliteit verhouding en ook 's avonds kun je hier terecht voor een diner en/of drankje. Het is een klein hotel in een oud gebouw dus met smalle trapjes etc. Kamers perfect verzorgd, met optioneel een turn down service, en een mooie, schone badkamer.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 16 november 2016

Zodra je binnen komt, voel je je thuis. Open haard, zeer vriendelijk welkom en schone, goed verzorgde kamers, van alle gemakken voorzien en zeer stijlvol ingericht. Tweemaal daags room service en, indien gewenst, elke ochtend een krant op de deurmat. Ontbijt is heerlijk, a la carte en daardoor geen verspilling van eten, chapeau!! Kortom een heerlijk hotel waar we zeker naar terug zullen gaan.

Datum van verblijf: november 2016
Toby A, Front Office Manager van Old Parsonage Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016

Veel dank! What I could not glean at a glance, I have translated and am delighted to read (my Dutch is very limited!)

Delighted to hear how much you enjoyed your stay.

Kind regards

Toby

Beoordeeld op 22 augustus 2014

Wij kwamen naar dit charmante hotel om een afternoon-tea te nemen. De scones waren net uit de oven en nog warm, de gebakjes waren zelfgemaakt en super lekker en de sandwiches waren heerlijk belegd. Ook de locatie was fantastisch: op wandelafstand van het centrum en toch super rustig. We waren zo onder de indruk van onze afternoon-tea en van de locatie, dat we ook even de kamers en het hotel hadden bekeken. Het interieur is zeer mooi en de prachtige binnenplaats en bibliotheek met restaurantservice bieden zeker een meerwaarde! De kamers zijn klein, maar van alles voorzien en zeer mooi ingericht. Dit is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 11 april 2013

Mooi hotel in oud historisch gebouw met een typische goede Engelse service. Kamers zijn ok voor UK normen maar het goede aan dit hotel is de ligging tov centrum en de leuke cosy sfeer die er hangt. Zusterhotel Old Bank is nog beter gelegen midden in het centrum maar dus ook wat drukker en minder cosy.
Een van de best places to stay in Oxford maar wel vrij duur voor het comfortniveau van de kamers.

Datum van verblijf: april 2013