Google
Fietstocht door Oxford
10 beoordelingen
vanaf 32,00 US$
Beoordeeld op 14 oktober 2015

Oxford is een prachtige plaats om naar toe te gaan. Vooral als je de universiteiten wil bezoeken want daar zijn er genoeg van. Let er wel op als je speciefiek daar voor gaat dat je dan niet gaat in de laatste week van september en de eerste week van oktober want dan is er de inkom van nieuwe studenten en zijn de uni's gesloten. Sommige laten je de Harry Potter highlights nog zien maar verder kom je er niet in. Toch jammer als je er bent in die periode. Maar van buiten zijn ze ook mooi en liggen vaak op mooie parkachtige plaatsen.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 22 juli 2015

Leuk om te horen hoe het in de U K toegaat qua studentenleven. Iedere student woont in een bepaald college en studeert aan een universiteit. Echte aanrader!

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 23 juni 2015 via mobiele applicatie

Als je echt alles wil zien en horen is een rondleiding noodzakelijk te boeken bij het VVV er zijn ook figuren die je mee door de stad nemen maar dan kan je niet overal naar binnen deze zijn leuk als je weing tijd heb en wat van de stad wil zien en horen

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 28 december 2014

Wij zijn op excursie geweest met 6 VWO naar Oxford, hierbij hoort natuurlijk ook een bezoek aan de wereld beroemde universiteit! Prachtig en mooi! Zeker een bezoek waard. De eethal doen heel erg denken aan hogwarts (Film: Harry Potter).

Datum van activiteit: februari 2014
Beoordeeld op 22 augustus 2014

Nog nooit heb ik zo'n mooie universiteiten als die van Oxford gezien! Ikzelf was daar op zomerschool en verbleef in het St. Peter's College, één van de kleinere universiteiten. Ik heb verschillende universiteiten bezocht, zoals Balliol, Magdalen en Christ Church, en allemaal waren ze in die prachtige Oxford-stijl: prachtige tuinen en gebouwen! Dit is zeker de moeite waard!

Datum van activiteit: juli 2014