TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 5 van 100 Snelle hap in Oxford
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Buiten zitten
3 oktober 2019 beoordeeld

Zeer charmante plek ,zowel binnen als buiten kan je gezellig tafelen ! Zeer lekkere gerechten - ruime keuze . Vriendelijke ,uitstekende bediening

Datum van bezoek: september 2019

29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier scones gegeten, die heel lekker waren. We zaten op het terras dat schoon was, terwijl je zelf binnen je eten en drinken moest halen. Dat heb ik wel eens anders gezien. We hadden prachtig uitzicht en hebben genoten. Het was wel prijzig, maarja dat hoort wel bij zo'n locatie!

Datum van bezoek: juni 2019
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de rondleiding in de Bodleian Library hebben we genoten van tea & scones in Vaults & Garden Cafe, dat er vlakbij zit. Het is een zelfbedieningsrestaurant achter in de St Mary’s Church, het was er vrij druk. Het ziet er mooi uit en de scones waren heerlijk!

Datum van bezoek: april 2019
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezelschap, bestaande uit 12 personen, hadden wij gereserveerd bij VaVaults; geen overbodige luxe, want het is er altijd vol en terecht geliefd onder studenten. Kwaliteit van organische maaltijd uitstekend evenals de zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: oktober 2018
9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een toplocatie gelegen, uitgekozen voor de lunch en na even wachten (niet super veel tafels buiten), plaats kunnen nemen buiten op het terras, reserveren niet mogelijk. Het eten beviel ons goed, goede kwaliteit en ruime keuze. Adresje om te onthouden! Toilet was erg vies tijdens ons bezoek, dus dat is wel punt van aandacht.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Vaults & Garden Cafe bekeken, bekeken ook

In Vaults & Garden Cafe geweest? Deel je ervaringen!