Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.500)
Beoordelingen filteren
1.500 resultaten
Waardering van reizigers
822
470
143
51
14
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
822
470
143
51
14
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.500 beoordelingen
Beoordeeld op 23 maart 2018

Dit hotel in het centrum van Norwich, pal naast de kathedraal is gevestigd in een pand met een lange geschiedenis. Het gebouw is dan ook bepalend voor de comfortervaring van de reiziger. Trapjes op en af, nauwe gangen en vele hoeken en kanten zorgen er voor dat het even duurt vooraleer je met je valies op je kamer bent. De badkamer van mijn kamer was dringend aan vernieuwing toe. Er is te weinig licht bij de lavabo en de kraan spoot zo hard dat je er een nat pak aan overhield. Het hotel heeft uiteraard een zekere charme en het schijnt er zelfs te spoken 's nachts maar daar had ik geen last van.

Datum van verblijf: maart 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank philipalliet
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christine M, Manager van Maids Head Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2018
Google-vertaling

Dear philipalliet,
Thanks for reviewing your stay at the Maids Head hotel. We hope you will consider staying with us again if you return to Norwich.
Kind regards
Andrew S
Operations manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Veel hinder van verkeerslawaai.
Verwarming niet uit te zetten: 25 graden s'nachts. Receptie manager houd je aan het lijntje (duurt even, monteur komt, enz. enz.). Pas na 24 uur en 4 klachten eindelijk een andere kamer gekregen. Geen excuses, geen compensatie, niks.
Bar personeel gaat rustig door met eigen werk en negeert gasten.
Plastic folie in het avondeten.

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Lex1949
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christine M, Manager van Maids Head Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Lex1949,
I am very sorry that you experienced problems with your stay. Unfortunately we had a major failure with the heating/cooling system in your room and were unable to move you on the first night of your stay as the hotel was full. The Junior Suite in which you were staying was an upgrade to Executive room you had booked and we further upgraded you to a full Suite for your second night. I apologise if all this information was not given to you in a clear manner.
I have spoken to both the reception and bar teams and emphasised the points you make.
Once again my apologies for disappointment of your stay.
Kind regards
Andrew S
Operations manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 september 2015

Het hotel zit in een oud karakteristiek gebouw, maar is daardoor niet zo toegankelijk als moderne hotels. Er zijn behoorlijk wat trappen en trapjes en smalle gangen waar je door moet om de kamer te bereiken. Er is géén lift!
De kamer was wat muffig (en rook naar 'natte hond'), maar de badkamer was erg goed. Het internet op de kamer werkte matig.
Er is gratis parkeren voor hotelgasten.
Een continentaal ontbijt (zonder warme gerechten) kost 8,50 pond, een volledige engels ontbijt (met warme gerechten) kost 10 pond als je het vooraf bij de receptie koopt - anders is het 12,50 pond.
De mensen zijn erg vriendelijk, maar gezien de oude staat van het hotel is het wel erg duur.

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank RoyV71
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christine M, Owner van Maids Head Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2015
Google-vertaling

Dear RoyV71,
Thank you for your review. I am pleased that you were well looked after by our team. I do hope that our refurbishment process is complete the next time you are in Norwich and you will be able to see the fruits of our works.
Kind regards
Andrew S
Operations manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2014

Dit hotel is een doolhof.
Pover ontbijt, brood van voor de 100-jarige oorlog ! Recht uit de diepvries, croissants waren altijd op voor 8 u. Buffet formule gedurende 3 dagen 's avonds. Geen variatie en niet lekker.
Vriendelijk zich uitslovend personeel die het werk moeilijk aankon, we moesten soms zelf afdienen .
Grote kamer, goede matras, badkamer ok.
Het vast tapijt zou beter en vaker moeten gestofzuigd worden. Goede geluidsisolatie.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Frank-Michou
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christine M, General Manager van Maids Head Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2014
Google-vertaling

Dear Frank-Michou,
Thank you for your review. I am sorry that you were disappointed by breakfast and I shall pass on your comments to the kitchen team. Your buffet was different each night and was agreed by the person booking so I am sorry that this was not communicated to you.
Kind Regards
Andrew S
pp Christine M

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Christine M, Manager van Maids Head Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken