“Ontdek India”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Belgravia
5 januari 2017 beoordeeld

Heel mooi modern indisch restaurant , wel,wat donker met indirecte verlichting maar dat hoort er wel wat bij
Heel vriendelijk personeel die je helpen bij de menu keuze
Menu kaart is ingedeeld in verschillende stappen , snel klaar , wat meer tijd en langere gaar tijd
Ze helpen je bij de keuze om van elke stap wat kleine gerechtjes te kiezen en ook met de curry's
Super lekker gegeten voor aanvaardbare prijs
Een aanrader !!!!

Wij namen verschillende gerechtjes

30 maart 2015 beoordeeld

Dit restaurant heeft een michelinster, hou dit in gedachten als je je portemonnee geen pijn wilt doen ! Ik vond het eten geen echte wauw niet in verhouding tot de prijs, wat zit er dan wel in de prijs vr 2 van 130 pond (+150€!), na elk mini gerechtje krijg je een nieuw bord en bestek, kruimeltjes w van tafel geveegd, om de 4 sec vragen ze of het lekker is, je wordt dus wel behandeld als koningen dat zeker wel. Maar wij houden eerder van een ongedwongen sfeer waar het eten uitmaakt of het subliem is en niet de bediening de prijs rechtvaardigd, een flesje rode wijn kon er niet vanaf want die kost minimum 100 pond ! Ik wil maar zeggen de dag ervoor aten wij in een Rodizio Preto restaurant voor 18 pond, het eten en de bediening waren minstens even lekker , zelfs nog lekkerder , voor elk wat wils zeker ?

3 maart 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met gezin, kinderen 8 en 12 fantastisch gegeten. We hebben de keuzes compleet overgelaten aan de gastheer. Was fantastisch, zeer goede uitleg, zeer vriendelijk, werd ook gevraagd of er nog iets beter kon, hoor je niet vaak. Kunnen wij nederlanders nog iets van leren. Komen hier snel weer terug.

• Sfeer
5 augustus 2012 beoordeeld

bij toeval gevonden, zit wat verstopt. Tafel voor een persoon gevraagd, je wordt dan aan een lange algemene tafel geplast met onbekende naast je of voor je. Niet erg plezierig. een alleraangenaamst Poolse ober. Die met veel plezier het ea uitlegde, en goede adviezen gaf! Door de keuze te maken uit kleine gerechten, (op zijn advies) die zeer smaakvol waren was het een werkelijk verrukkelijke avondmaal!
In de loop van de week nog een keer terug geweest voor en lunch, toen waren we met z'n tweeën en zaten aan een "eigen" tafel. Toen een menuutje gekozen, en wederom voortreffelijk. Kortom prima gegeten in een aangename sfeer.

• Sfeer
5 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Amaya bekeken, bekeken ook

In Amaya geweest? Deel je ervaringen!