269 US$
193 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
160 US$
137 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 174 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
115 US$
  • Gratis parkeren
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
109 US$
97 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 120 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
101 US$
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
108 US$
291 US$
Montague Hotel
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 368 US$ per nacht.

446 US$
297 US$
Agoda.com
  • Zwembad
299 US$
181 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 210 US$ per nacht.

488 US$
422 US$
6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Ik was samen met mijn zus. Het is super modern. Op de tv kan je gratis films kijken en de hele kamer is te bedienen met je telefoon. Het is aan te raden de grote kamer te nemen als je wat langer blijft. Heerlijk verblijf gehad. Het zit ook dicht bij de metro.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
hubTowerBridge, team member van hub by Premier Inn London Tower Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2017

Halo IsisWarmenhoven

Bedankt voor uw comentaar, we proberen het bestje voor geven ons klanten het bestje.

we zijn je weldra

tot ziens

David

Een TripAdvisor-lid
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze prijsklasse een absolute topper. Kleine kamers maar met vernuft ingericht en voorzien van de laatste technische snufjes. Hoewel het in- en uitchecken zonder hulp mogelijk is, er is heel vriendelijk personeel dat kan helpen zonodig. Enige minpuntjes waren het matras dat voor mij net te zacht was; en de zeer penetrante geur -om stante pede hoofdpijn van te krijgen- in de lobby beneden.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: augustus 2017, reisde alleen
2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
hubTowerBridge, HOST van hub by Premier Inn London Tower Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden