“Prijs-kwaliteit echte topper!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
hub by Premier Inn London Tower Bridge
Beoordeeld als nr. 132 van 1.077 hotels in Londen
14 maart 2017 beoordeeld

Het hotel was zeer proper en verzorgd. De kamer (std. kamer) was klein, maar zeer functioneel en futuristisch ingericht. Hierdoor kan de beperkte ruimte optimaal gebruikt worden en is alles aanwezig om gedurende een citytrip heel comfortabel te overnachten. Er is echter weinig tot geen ruimte om kleren echt uit te pakken, maar er zijn wel slim voorziene (het hoger geplaatste bed biedt heel wat voordelen) ruimtes geplaatst waar schoenen, jassen en valiezen weggeborgen kunnen worden. De badkamer is klein, maar voorzien van alles en heel proper afgewerkt. Indien de kleine ruimte een probleem is, is een mogelijkheid om een grotere kamer te boeken. Bij een volgend bezoek in dit concept zouden wij geneigd zijn dit te doen. Niettemin, de afwerking en de verzorging van de kamers zorgen echt wel dat het hotel een echte topper in prijs-kwaliteit is!

Ook bij het binnenkomen (voor het incheck-uur) zijn wij zeer vriendelijk ontvangen en bieden ze de mogelijkheid om gratis de bagage te stockeren zodat je 's morgends Londen zonder problemen reeds kan bezoeken. Het inchecken gebeurt via een intuïtief touchscreen, maar er is steeds iemand aanwezig om vragen aan te stellen of hulp te bieden waar dit nodig mocht zijn.

Het enige echte minpunt was het ontbijt. Dit werd bij online reservatie benoemd als een 'breakfast box' waar de mogelijkheid was om uit verschillende 'boxen' te kiezen en zo je ontbijt samen te stellen, maar dit bleek niet zo te zijn. Het daar aangeboden ontbijt komt neer op een toast/porridge/yoghurt + koffie/thee/fruitsap + potje fruit. Dit is echter niet zo veel, dus voor mensen als ons, die graag een goed ontbijt nuttigen om de dag te beginnen, blijven wat op hun honger zitten. Het ontbijt kost ook (a la carte) minder dan wat we betaald hebben bij reservatie. Voor heel kleine eters (zo waren er ook mensen in onze groep) volstaat het ontbijt, maar wij zijn hierdoor geneigd om het hotel als een 4/5 ipv 5/5 te beoordelen.

Samengevat zijn we van het hotel zeer tevreden en zouden zeker terug gaan bij een volgende citytrip in Londen, maar het ontbijt zouden we ergens anders nuttigen.

Kamertip: Standaard kamers hebben weinig ruimte om kleren weg te bergen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel. Ik was samen met mijn zus. Het is super modern. Op de tv kan je gratis films kijken en de hele kamer is te bedienen met je telefoon. Het is aan te raden de grote kamer te nemen als je wat langer blijft. Heerlijk verblijf gehad. Het zit ook dicht bij de metro.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
hubTowerBridge, team member van hub by Premier Inn London Tower Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2017

Halo IsisWarmenhoven

Bedankt voor uw comentaar, we proberen het bestje voor geven ons klanten het bestje.

we zijn je weldra

tot ziens

David

Een TripAdvisor-lid
23 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze prijsklasse een absolute topper. Kleine kamers maar met vernuft ingericht en voorzien van de laatste technische snufjes. Hoewel het in- en uitchecken zonder hulp mogelijk is, er is heel vriendelijk personeel dat kan helpen zonodig. Enige minpuntjes waren het matras dat voor mij net te zacht was; en de zeer penetrante geur -om stante pede hoofdpijn van te krijgen- in de lobby beneden.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
hubTowerBridge, Receptionist van hub by Premier Inn London Tower Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

2 weken geleden beoordeeld

• Verbleef: Januari, 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
hubTowerBridge, Reception van hub by Premier Inn London Tower Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Premier Inn London Bank (Tower) Hotel
Premier Inn London Tower Bridge Hotel
Whitechapel
Travelodge London Central Tower Bridge
Prijzen weergeven

In hub by Premier Inn London Tower Bridge geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over hub by Premier Inn London Tower Bridge

Adres: 28 Great Tower Street, Londen EC3R 5AT, Verenigd Koninkrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > City of London
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis snelle internetverbinding (wifi) Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 132 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 83 € - 160 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — hub by Premier Inn London Tower Bridge 3*
Aantal kamers: 112

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?