“Heerlijk en super gezellig”
Beoordeling van Fiddie’s Italian Kitchen

Fiddie’s Italian Kitchen
Reserveren met OpenTable
Fiddie’s Italian Kitchen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 59 van 24.254 Restaurants in Londen
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een echt authentiek restaurant. Pizza’s fantastisch maar ook de pasta. De gastheer een echte entertainer. Wij (gezin) hebben genoten.

12 april 2017 beoordeeld

Gevonden dankzij Tripadvisor. Samen het hele gezin gegeten. Zowel de pasta's, als de pizza's waren zeer lekker! Een aanrader.

20 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk bij Fiddie gegeten. Het is alsof je bij een vriend in de keuken zit te eten. Het intereur is niet fancy maar de bediening en het eten maakt dit helemaal goed. We namen als voorgerecht een Fiddie's antipasti. Heerlijke verse vleeswaren, salade, morzarella en een korfje brood, lekker warm en allemaal verschillende soorten. Als hoofdgerecht namen we pasta scoglio, (mosselen, schelpjes, inktvis en garnalen) en ragu (vlees). De pasta's waren versgemaakt en verschillend van smaak, Als toetje een panna cotta, die ook weer perfect was gemaakt. Erbij dronken we een flesje huiswijn, een prachtige primitivo. En we sloten af met een espresso en limoncello. Voor iets meer dan 30 pond per persoon zeker niet te duur. Door de attente en vriendelijke bediening door Fiddie een super avond. (Tip: reserveer een tafeltje)

25 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant waar de service en gastvrijheid top zijn! Goed advies en uitleg over het menu. Heerlijk gegeten en van het huis een limoncello na. Een echte aanrader!

6 dagen geleden beoordeeld

Reizigers die Fiddie’s Italian Kitchen bekeken, bekeken ook

In Fiddie’s Italian Kitchen geweest? Deel je ervaringen!