“Lekker Indisch eten”

Geclassificeerd als nr. 193 van 24.015 Restaurants in Londen
Wijk: Soho
Wijk: Soho
19 augustus 2017 beoordeeld

Dit is mijn favoriete Indisch restaurant in London, en in deze (in Carnaby) kan je op voorhand reserveren wat zeker aan te raden is gezien het een populair restaurant is.

Als je er nog niet geweest bent, wordt alles met plezier uitgelegd door het personeel. Vlotte service, misschien wel iets te vlot want ons hoofdgerecht was er al heel snel na ons voorgerecht.
Het eten is heel lekker en ik raad aan om 'naan' bij te bestellen als je pikant eten niet gewoon bent.
Het is er druk, maar daarvoor niet minder gezellig.
Ook leuk is als je hier naar het toilet gaat, je in de keuken terecht komt en kan zien hoe alles klaargemaakt wordt.

1 juni 2017 beoordeeld

Dit Indisch restaurant is een echte aanrader. Helemaal niet zoals de doorsnee Indiër die we kennen. Het is een hip restaurant met allemaal smakelijke gerechten, vaak ook een beetje speciaal. Voor ons is het wel veel pikanter dan we gewoon zijn, dus toch was opletten geblazen. Laat je vooral adviseren door de zeer behulpzame bediening, ze tonen je de weg in de hoeveelheid van gerechten en bereidingen. Alles is ook super proper. Als je naar het toilet gaat in de kelder kan je een blik werpen op de keuken.

28 december 2016 beoordeeld

Het is een populair restaurant en zit in Kingly street, precies aan de achterkant van de beroemde speelgoedwinkel op Regent street. We zijn er eerst wat gaan drinken, we bestelden wat kleine voorgerechten en kregen die als service van het huis gratis bij het drinken. Dat nodigde uit tot een lunch een dag later en daar werden we prima geholpen. We kregen persoonlijke uitleg over de kaart omdat we de eerste keer kwamen. Hoe het concept werkte, hoe scherp we alles wilden? De gerechten werden prima toegelicht en uitgelegd. Mijn dochter koos voor gemarineerde kip, mijn zoon voor scherpe curry en wij als ouders voor een lamsgerecht voor twee personen. Alles prima verzorgd, Brood erbij. water wordt gratis bijgeschonken. De zaak zat vol met zakelijke lunches van kantoren uit de omgeving, hetgeen goed teken is (populair onder locals). Apart dat ze alleen bier en cola uit India hebben, hetgeen ook prima smaakte. Prima aan te bevelen om het winkelen op Oxford street of Regent street te onderbreken.

30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg populair, deze keten, niet alleen hier. Maar ze maken hun reputatie waar: organisatie en bediening kloppen gewoon, het advies om een goede maaltijd samen te stellen is in orde, zowel qua variatie als hoeveelheid. En als dan het eten op tafel komt is het smullen. Jammer dat er geen tafelkleed of placemats worden verstrekt, toch altijd een minpunt als je bestek op een tafel moet neerleggen die net met een vochtige doek is afgedaan en waarvan de herkomst onbekend is.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn in meerdere landen bij ee. Indiër geweest, maar nergens was het zo lekker als hier. Echt een aanrader. Er staan rijen tot buiten, maar het is het wachten waard.

Reizigers die Dishoom Carnaby bekeken, bekeken ook

Londen, Verenigd Koninkrijk

In Dishoom Carnaby geweest? Deel je ervaringen!