Beoordeeld op 27 januari 2018 via mobiele applicatie

Hotel ligt vlak achter Buckingham Palace en bij het metro station Victoria. Thames, Westminster etc zijn op loopafstand. Prachtige plek dus om Londen te verkennen.
Personeel achter de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Voldoende leuke eetgelegenheden in de buurt. Hotel heeft met aantal restaurants speciale afspraken gemaakt, waardoor korting wordt verleend.
Ik had kamer in de ‘kelder’, was prima. WiFi deed het goed, raam kon open, daglicht is beperkt, maar niet storend. Kitchenette was erg handig, met nespressomachine en magnetron. Kortom: hotel is van alle gemakken voorzien en zeer centraal gelegen. Ik kom graag een keer terug!

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde alleen
Matthew D, General Manager van The Nadler Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dear lizette16,

Thank you very much for your review, we are extremely grateful for you taking the time to share your feedback.

We do hope to see you in the near future.

Best wishes,

Matthew

Beoordeeld op 6 maart 2017

Als je op zaken naar Londen komt is dit hotel zalig vertoeven. Het bied alle luxe en comfort dat je maar kan verlangen in een al bij al wat donker kader, misschien wat te donker voor sommigen. De kitchenette kon ik heel erg appreciëren, de Nespresso eveneens. Het ging een paar nachten mis met mijn airconditioning, maar daarvoor werd ik ruimschoots gecompenseerd met een betere kamer en een flesje wijn bij vertrek. Werkelijk top bediening. Bed is uitstekend, alsook de wifi.

Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 3 juli 2016

Op loopafstand van Victoria Station, dus erg handig als je daar aankomt. Daardoor ook centraal qua metro en bussen. En ook veel op loopafstand. Een prima, vrij nieuw, hotel. Uitstekende kamer, luxe inrichting, lekker hoog bed. Goede wifi.
Geen ontbijt, maar dat is ruimschoots te regelen in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 april 2016 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel, erg schone kamers en behulpzaam personeel.
Al om 9 uur in de ochtend inchecken was geen enkel probleem.

Helaas geen restaurant in het hotel maar op 10 meter afstand diverse ontbijt en lunchrooms.

Locatie is net naast buckinghampalace en en het station victoriaroad is op 5 min loopafstand.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 februari 2016 via mobiele applicatie

Kamers zijn mooi grote badkamer en een kleine keuken in een kast.
Met Nesspreso (plus capsules) thee koker bestek en servies en koelkastje.
Geen restaurant of bar aanwezig in hotel.
Maar hoe vaak zit je daar en in de omgeving is voldoende keus.

Service van de dames van de Nadler is ongeëvenaard!
Stropdas per taxi opgehaald voor mijn man!

Meneer Nadler moet erg trots zijn op zijn personeel.

Dank jullie voor een fantastisch verblijf wij komen zeker weer terug

Datum van verblijf: februari 2016