“Absolute topkwaliteit!”

Geclassificeerd als nr. 74 van 24.685 Restaurants in Londen
Keukens: Barbecue, Internationaal, Grill
Wijk: Wimbledon
18 maart 2016 beoordeeld

Wij hebben een geweldige avond gehad! Het restaurant is heel knus met maar 7 tafels in de wijk Wimbledon, wat prima te bereiken is met de metro. De muren zijn donker geverfd wat het een intieme sfeer geeft. De bediening (vrouw des huizen) is zeer kundig en allervriendelijkst. Als aperitief van het huis kreeg we een smaakvolle gerookte sherry. Over het eten kan ik alleen maar in superlatieven spreken. Wij hadden vooraf de eendenborst en de Schotse mosselen die beide heerlijk waren. Als hoofdgerecht hadden we beide de 13 uur gegrilde varkensbuik, we hebben nog nooit van ons leven zulk mals en lekker varkensvlees gehad, grandioos! De wijnen zijn van topniveau, niet alleen de iets duurdere op de kaart maar ook de goedkopere. Als aperitief had ik bv een dessertwijn van Klein Constancia van superkwaliteit. De prijs-kwaliteitverhouding is geweldig, voor eten van dit niveau zou je in Nederland zeker meer betalen en je moet je hierbij bedenken dat het eten in London over het algemeen duurder is dan in Nederland. Wij zijn heel blij dat we dit restaurantje hebben geboekt en zouden er zeker nog eens eten als we weer in London zijn!

9 augustus 2015 beoordeeld

Het eten is heel erg lekker, de bediening superieur en de prijs is eveneens aangepast, zeker voor het sublieme menu of de schotel die je krijgt. Ruime keuze en een buitengewoon sympathieke patron ! Je bent hier in erg goede handen. Persoonlijk zoek ik in London niet naar beter ! Telkens geweldig ! Ware gastronomie van begin tot einde !

9 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

18 mei 2018 beoordeeld

28 april 2018 beoordeeld

Reizigers die Holy Smoke bekeken, bekeken ook

In Holy Smoke geweest? Deel je ervaringen!