Beoordeeld op 28 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi en modern hotel. Kamer erg schoon en wordt dagelijks gepoetst.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ligging is perfect met bus en metro dicht in de buurt.
Op loopafstand van de Tower.
Gunstige prijs en zeker aan te raden

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 maart 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen vriendelijke mensen schoon. De kleuren die zijn gebruikt maken het hotel hip een sfeervol tegelijk. De kamers zijn stil en voor Londen van en redelijke afmeting. We hebben er niet ontbeten.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk rustig hotel met vriendelijk staff. Uitzicht van de kamer was wat minder. Ontbijt was goed. Ligt vlakbij metrostation aldgate, wat zeer makkelijk is.
Hotel ligt ook vlak naast tower of london en de tower bridge.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 juli 2017

Fijn, modern hotel in de zakenwijk van London, dus wat weg van de toeristische massa. Goed bereikbaar via bus en metro. Aldgate is om de hoek en station Tower Hill (aan de belangrijkste lijnen) 5 minuten lopen. De kamers zijn niet zo groot maar modern, schoon en ik heb geen geluidje gehoord van buiten de kamer. Heerlijke bedden en lekkere douche. Het ontbijt (tussen 7.00 en 11.00 uur) is Pond 9,50 extra maar echt een aanrader. Veel organic producten, ruime keuze broodjes, eitjes, smoothies, beleg etc. De WiFi is probleemloos en snel. De koffers zijn 2 x keurig voor ons weggezet zodat we voor inchecken en na uitchecken nog de stad in konden. Ze worden apart gezet en voorzien van label met nummer: allemaal snel en veilig. Wil je de echte Engels sfeer dan zit je hier waarschijnlijk niet goed maar voor comfort wel.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 7 juli 2017

Wij hadden dit hotel geboekt omdat het dicht bij de tube/metro lag. Het ligt 100 meter lopen van station Aldgate. Wij hebben hier 2 nachten geboekt, speciaal omdat we naar het concert van Adele zouden gaan in het Wembley stadion. Dit is van hieruit ook makkelijk te bereiken. Het ligt op loop afstand van tower bridge en brick lane allebei de moeite waard om te bezoeken en met de tube zit je zo in het centrum. Kortom een prima hotel om van hieruit Londen te ontdekken. Wat we ook gedaan hebben aangezien het concert helaas niet doorging.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner