“lekkere çay”

Keukens: Indiaas
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 oktober 2017 beoordeeld

Er valt niet veel te vertellen: om 18.15 uur stond er al een lange rij buiten te wachten. Het was zeer vriendelijk dat er aan de wachtenden çay en minttea werd uitgereikt. Even later kwam iemand vertellen dat het nog vijf kwartier wachten zou zijn. Dat was ons te gortig, dus zijn we vertrokken. Maar de çay deed me weer helemaal aan India denken.

6 september 2017 beoordeeld

Onze eerste ervaring met Indiase keuken (lekker, maar pittig) in schitterend kader (oude loods/fabriek), een heel aangename, speciale avond. Glutenvrije en lactosevrije kaart. Waar wij zaten, was er niet echt veel licht, de zaklamp van smartphone hielp ons om de kaart te ontcijferen. Vriendelijke bediening, wel niet goedkoop. Wie niet graag lang wacht, gaat hier best vrij vroeg naar toe: toen we rond 19u30 weggingen, stond er buiten een lange rij wachtenden.

24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In alle opzichten van een fantastisch diner genoten: schitterende ambiance (oude fabriek stijlvol ingericht met oog voor detail en historie), heerlijk eten (kleine porties en dus meer gerechten tegelijk; verfijnde smaken) en zeer vriendelijke bediening. En dan ook nog uitstekende prijs-kwaliteitverhouding!

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren samen met mijn dochter gegeten. We waren er al vroeg (voor 18.00) en waren verbaasd dat er best al veel mensen zaten. Dishoom hanteert shared diner, dwz allerlei gerechtjes op tafel en dan samen van alles snoepen. Als je een hoofdgerecht en een sidedish neemt, heb je genoeg. Sommige gerechten zijn wel pittig, vraag er naar. Ik nam een coleslaw erbij en die blust goed. 2x hoofd, 2x side, 2 frisdrank = £ 32,00. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.
Als je niet 45 minuten wilt wachten, zorg dan dat je er voor 18.30 bent. Daarna is het echt druk.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Dishoom King's Cross bekeken, bekeken ook

In Dishoom King's Cross geweest? Deel je ervaringen!