“Fantastisch, buiten categorie!”
Beoordeling van The Ledbury

The Ledbury
Reserveren met TopTable
The Ledbury is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 19 van 24.547 Restaurants in Londen
Keukens: Europees, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Notting Hill
23 oktober 2016 beoordeeld

Enkel voor het ontvangst ga je al terug, elk personeelslid begroet je van ver of dichtbij, tot aan je tafel, bediening buiten categorie, sommelier, top wat een passie en super wijnkaart en dan het eten, dit kan enkel vanuit het buikgevoel wat een kwaliteit, combinatie, presentatie, afkruiding en cuissons waren gewoon perfect na reeds een mooi aantal restaurants uit de top 50 lijst te hebben bezocht waaronder 3 uit de top 10 is dit bij de absolute 2 beste restaurants ooit, als men dan nog de mogelijkheid krijgt om de chef en zijn team persoonlijk te onmoeten, kan ik alleen maar benadrukken dat dit één van de mooiste totaalbeleving was op restaurantgebeid die ik mocht meemaken. Je voelt gewoon de enorme passie en drang om constant te verbeteren en inventief te blijven in combinatie met een perfecte bediening en dit alles in een zeer mooi kader.

29 oktober 2014 beoordeeld

Op speciale uitnodiging en ter gelegenheid van het BFI London Film Festival met 46 andere genodigden genoten van een 10-gangenmenu met bijpassend wijnarrangement. Zeer bijzondere hapjes en gerechten, aparte, vaak heerlijke wijnen. Per tafel mochten we ook een kijkje nemen in de (kleine) kelderkeuken waar dan door de wereldberoemde chef (no 10 van de wereld) een gang werd klaargemaakt. Echt een bijzondere avond waar ik met veel plezier aan terug denk

• Sfeer
2 april 2014 beoordeeld

Met hoge verwachtingen zijn we hiernaartoe gegaan en eerlijk gezegd was het teleurstellend. Brits sterrenniveau kan zich niet in alle gevallen meten met duitsland, spanje en zelfs met nederland. Volle vette smaken, te weinig subtiel en verfijnd naar onze mening. Gerookte tournedos met beenmerg kunnen wij bijv niet echt waarderen, maar is een delicatesse in Londen. En dit is slechts een voorbeeld. Geen toppers dus!

2 weken geleden beoordeeld

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In The Ledbury geweest? Deel je ervaringen!

;