“Eetfabriek met Michelin ster...”
Beoordeling van La Trompette

La Trompette
Reserveren met TopTable
La Trompette is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 61 van 24.524 Restaurants in Londen
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Chiswick
27 november 2014 beoordeeld

...of is het restaurant een eetfabriek geworden nadat het een Michelin ster gekregen heeft ?
In elk geval, is het er een zeer drukke bedoening.
We arriveerden iets later dan voorzien en kregen bij het onthaal direct te horen dat we waarschijnlijk geen dessert meer konden bestellen omdat onze tafel om 21u15 terug geboekt was...
De tafels staan ook zeer dicht op elkaar, het jonge zaalpersoneel flitst er doorheen.
De gerechten zijn verzorgd alsook de wijnkaart.
Als voorgerecht slaatje met bresaola. Fris en smaakvol.
Als hoofdgerecht gecarameliseerd speenvarken. Terug goed klaargemaakt.
De kaaskar als afsluiter met een mooi assortiment.Spijtig dat de Stilton ontbrak.
De gerechten worden in een (veel te) hoog tempo opgediend.Rustig dineren en genieten van het restaurantbezoek was er hier spijtig genoeg niet bij.

• Sfeer

2 weken geleden beoordeeld

3 weken geleden beoordeeld

3 weken geleden beoordeeld

4 weken geleden beoordeeld

Reizigers die La Trompette bekeken, bekeken ook

In La Trompette geweest? Deel je ervaringen!