“Heel lekker eten”

Keukens: Pools
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: South Kensington
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na ons bezoek aan het Victoria & Albertmuseum kwamen we langs in dit restaurant in South Kensington. We hebben er heerlijk gegeten voor een zeer eerlijke prijs. Het interieur is speciaal: kale muren en heel wat foto's van Poolse soldaten en politici. Het eten wordt opgeschept uit de pan of de pot en is heel lekker. Durf ook de desserts proberen: hemels! Dit is een adresje om op je verlanglijstje te noteren!

11 april 2017 beoordeeld

We dwaalden wat rond in de buurt van ons hotel (The Rembrandt in South Kensington) en zagen op een hoek van een verkeersvrij pleintje dit sfeervolle restaurant waar we verder niets over gelezen of gehoord hadden. Het zag er aantrekkelijk uit en dat was het ook in alle opzichten.
We hebben er beiden heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer met leuk publiek en vriendelijke obers. Het bleek een bekend Pools restaurant te zijn waar zich in het verleden spannende zaken hebben afgespeeld (zie hun website).
De prijs/kwaliteit verhouding is bovendien ook nog eens uitstekend. We vonden dit restaurant een ontdekking en zullen een volgend keer beslist weer bij Daquise gaan eten.

15 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit Poolse restaurant is bijzonder door zijn inrichting, houten vloer, gedateerde stoelen, in het achtergestelde witte tegels tegen de muur. De bediening is correct. Het eten is degelijk en doet denken aan de kookkunsten van mijn Duitse oma. Soep wordt aan tafel opgeschept uit een terrine en vlees en vis worden opgediend vanuit de pannetjes waarmee ze zijn klaargemaakt , dit geldt ook voor de groenten en de aardappelpuree. Doet zeer huiselijk aan. Het eten smaakte goed en de Pinot Grigio was lekker. Een bijzondere belevenis.

2 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Daquise bekeken, bekeken ook

In Daquise geweest? Deel je ervaringen!