Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
€ 230
€ 230
Hotels.com
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.855)
Beoordelingen filteren
3.855 resultaten
Waardering van reizigers
2.925
608
193
78
51
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.925
608
193
78
51
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.855 beoordelingen
Beoordeeld op 15 december 2022

Super goeie ervaring gehad!

Mooi hotel en goed gelegen. Personeel is heel vriendelijk en ze zorgen echt dat je goed zit.

Het was de eerste keer in London samen met mijn man en head curator Iqbal Ahmed hielp ons de mooie plekken zien door reserveringen te maken. Heel fijn want wij waren niet voorbereid dat alles vooraf met reserveren ging.

Personeel Nicolas en Raul zorgde heel goed voor ons in het hotel. Alles rondom het hotel konden wij aan hen vragen!

Heel erg bedankt voor alles!

Datum van verblijf: december 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Samira E
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid Moreni, General Manager van Montcalm East, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2022
Google-vertaling

Dear 606Samirae,

Thank you for sharing your feedback.

I am delighted to read that your first trip to London was perfect, Iqbal leads a team of fantastic curators, specialist in creating memorable stays.

We look forward to meeting you soon

Regards
Ingrid Moreni

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2022 via mobiele applicatie

Hebben hier 4 dagen met ons gezin verbleven tijdens citytrip ter afsluiting van roadtrip door zuid-engeland.

De spa is hartstikke mooi en de kamers Inn schoon en netjes, maar dat is het dan ook wel. De badkamer was niet wat je van een hotel van deze standaard mag verwachten (douche in bad, maar ëén wastafel, lekkende soucheslang). TV functioneerde maar matig en geen mogelijkheid om bijv. Netflix te streamen vanaf telefoon.

Ook niet heel enthousiast over aanwezige personeel. Deed allemaal erg plichtmatig aan, maar niet meer dan dat.

Kortom; net hotel, maar geen 5 sterren waard.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank florisw452
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ingrid Moreni, General Manager van Montcalm East, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022
Google-vertaling

Dera Floris,

Thank you for taking the time to review the hotel.
I am glad that you liked the Spa and your bedroom.

The Hotel is renowned for its Hi-technology, in fact you have a Skybox in each room, USB ports, control lights from the bed and mood lights.
We have 288 bedrooms, some with huge showers others with bathtubs and a fantastic maintenance team available 24 hours to fix any issues you might have in your room; please be reassured that not all of our sinks leak.
We also have a fantastic underfloor heating in each bathroom which every guest loves.

Finally I am also really sorry you found my team not to be up to a 5 star Hotel and unfortunately I have to disagree as I found them absolutely exceptional, the biggest asset of all.

Regards
Ingrid Moreni


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Dit is een prettig hotel met de voornaamste voorziening beschikbaar (zwembad, spa, massage, fitness, restaurant en bar). De kamers zijn erg ruim en behoorlijk luxe en schoon. Helaas werkte niet alles even goed op de kamer, het is vreemd dat niet alles volledig werk bij een nieuw hotel. De housekeeping was goed en hield alles netjes en schoon, ook de turndown was prettig met het terugkomen op de kamer in de avond.
Het was op de 10e verdieping fijn en stil, weinig lawaai van binnen of buiten. De airco werkte iets te goed, waardoor het na een tijdje helemaal uitgezet moest worden, want de kamer werd 16 graden terwijl 20 aangegeven.
De ligging van het hotel is goed als je in Shoreditch wil zijn, een metro in de buurt Voldoende restaurants en bars in de buurt (Shoreditch) en de ontvangst prettig en conciërge erg behulpzaam.

Het zwembad was goed, niet heel erg groot. Ook de whirlpool, sauna en rustruimte was prettig om beschikbaar te hebben voor ontspanning...
Het is geen goedkoop hotel maar ik zou het zakelijk zeker weer overwegen.

Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Jaapv252
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stuart_by_Montcalm, Guest Experience Manager van Montcalm East, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Jaapv,

Thank you for sharing with us your lovely feedback, and I am thrilled to hear that you enjoyed your time with us.

It will give me so much joy to share this with the team, as they will be so happy to hear of your kind comments.

We hope we are able to welcome you back to the Hotel very soon from the M family.

Kind Regards,

Stuart Coombes
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 mei 2019 via mobiele applicatie

Het is een redelijk nieuw hotel, maar zeker de moeite waard om er te overnachten. Het personeel is vriendelijk en attent. Bij aankomst werd ons een drankje aangeboden door Roxana, een van de vriendelijke mensen van het welkomstcomité. De kamers zijn schoon en worden einde middag nog even opgefrist. Heerlijk!

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank LucaSavazzi
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stuart_by_Montcalm, Guest Experience Manager van Montcalm East, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2019
Google-vertaling

Dear LucaSavazzi,

Thank you for sharing with us your feedback of your recent stay, and it is wonderful to read of your kind feedback. It will give me so much pleasure to share this with Roxana and the team, as well as we hope to welcome you back to the Hotel very soon from the M family.

Kind Regards,

Stuart Coombes
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 april 2019

Prachtig hotel met geweldige ligging ! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel , mooie Spa, mooie en propere kamer met alle high tech snufjes. Het is een geweldige ervaring om daar te logeren ! We hebben genoten van het begin tot het einde !

Datum van verblijf: april 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
3  Bedank Sigrid B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Stuart_by_Montcalm, Guest Experience Manager van Montcalm East, Autograph Collection, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2019
Google-vertaling

Dear Sigrid B,

Thank you for sharing with us your feedback, and I am so thrilled to hear you enjoyed your stay with us. The tea work very hard to create amazing experiences for our guests, and it will give me great joy to share this with them. We hope to welcome you back to the Hotel very soon from the M family.

Kind Regards,

Stuart Coombes
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken