“Goede kamers”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Point A Hotel London Canary Wharf
Beoordeeld als nr. 129 van 1.077 hotels in Londen
5 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Jeugdig personeel dat wel sympathiek overkomt. De kamers waren heel klein maar zeker ok. Ook het kiezen van de kleur van de verlichting in de kamer was een leuke extra. Douche was ook goed, zonder meer.

Verbleef: Februari, 2017, reisde voor zaken
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 februari 2017

Hartelijk dank voor uw mooie woorden op TripAdvisor.
Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal deze ervaringen met trots delen met het gehele team.

10 januari 2017 beoordeeld

heel basic maar zeer modern hotel. kamers zijn nieuw en schoon maar erg klein. prima voor een stedentrip wanneer je alleen in het hotel komt om te slapen. hotel ligt 10min lopen van het metrostation canary warf en cabot place waar supermarkt zit, sandwich bar en andere winkels. met de metro ben je zo in het centrum van londen. personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader! let op: in het hotel zijn er extra's waarvoor soms bijbetaald moet worden. bijvoorbeeld tv(4pond), haardroger(2pond), handdoeken etc. wij hadden hiervoor blijkbaar al betaald maar houdt hier rekening mee.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2017

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel waar je voor alles moet betalen op zich handig concept maar is al met al redelijk prijzig van € 65 naar 114
Hotel was netjes kamers schoon en verzorgd maar mag ook wel voor deze prijs
Wel centraal gelegen op canary wharf

Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
TUCW, Front Office Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Dear Reviewer,
Thank you for your feedback.
We appreciate greatly your kind comments towards our rooms and for noticing our high standards of cleanliness. We take pride in offering 5* service for very valuable and agreeable prices for the competitive area of Canary Wharf.
We do hope to welcome you back in the near future for a return visit.
Kind Regards,
Altan Buyukgiray
Duty Manager

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel als uitvalsbasis voor de o2 arena en hiervoor is het hotel uitermate geschikt. De Kamers zijn netjes en simpel en de bedden zijn goed. Prima om te overnachten voor een paar nachten! In de buurt kun je ook prima ontbijten voor een goede prijs.

Verbleef: Februari, 2016, reisde met vrienden
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2016

27 november 2015 beoordeeld

Een nieuw hotel gericht op de zakelijke markt. Vooral voor personen die zaken te doen hebben op Canary Ward.
Krappe kamers. Weinig ruimte het bed. Veel kunststof. Alles is aanwezig. Eenhandig voor max 3 dagen, extra moet apart voor worden betaald. Dit geldt ook voor Wifi, TV, haardroger, etc. Schoonmaken om de drie dagen. Bij aankomst was de kamer schoon. Geen ontbijt faciliteiten, maar die zijn er voldoende in de omgeving.
Slechte faciliteiten om op je kamer te willen werken: klaptafel met klapstoel of op bed zitten. Geen goede en prettige werkhouding.

Kamertip: Gebruik dit hotel alleen voor zakelijke reizen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde voor zaken
TUCW, Front Office Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015

Dear Reviewer,

Thank you for your review.

As you rightly point out, our rooms are cleverly designed and clean, with a 5* comfy bed and modern features. It is also great to see that our great location, with great transport links, was convenient for your stay.
We look forward to welcoming you again in the near future.

Kind Regards
Altan Buyukgiray
Guest Service Supervisor

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
The Westbridge Hotel
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras
Spitalfields
Point A Hotel, London Liverpool Street
Prijzen weergeven

In Point A Hotel London Canary Wharf geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Point A Hotel London Canary Wharf

Adres: 21 Hertsmere Road West | South Building, Londen E14 4AS, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Tune Hotel - London, Canary Wharf)
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Docklands / Canary Wharf / Isle of Dogs
Voorzieningen:
Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 129 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 47 € - 186 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — Point A Hotel London Canary Wharf 2.5*
Aantal kamers: 130
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Agoda, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Point A Hotel London Canary Wharf met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?