280 US$
201 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
207 US$
164 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 191 US$ per nacht.

Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
112 US$
105 US$
Zie aanbieding
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
181 US$
122 US$
  • Gratis parkeren
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
100 US$
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
132 US$
Sofitel
330 US$
299 US$
10 januari 2017 beoordeeld

heel basic maar zeer modern hotel. kamers zijn nieuw en schoon maar erg klein. prima voor een stedentrip wanneer je alleen in het hotel komt om te slapen. hotel ligt 10min lopen van het metrostation canary warf en cabot place waar supermarkt zit, sandwich bar en andere winkels. met de metro ben je zo in het centrum van londen. personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader! let op: in het hotel zijn er extra's waarvoor soms bijbetaald moet worden. bijvoorbeeld tv(4pond), haardroger(2pond), handdoeken etc. wij hadden hiervoor blijkbaar al betaald maar houdt hier rekening mee.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 januari 2017

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op TripAdvisor.
Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal deze ervaringen met trots delen met het gehele team.
We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen is ons hotel.
Greta
Guest Services Manager

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net hotel waar je voor alles moet betalen op zich handig concept maar is al met al redelijk prijzig van € 65 naar 114
Hotel was netjes kamers schoon en verzorgd maar mag ook wel voor deze prijs
Wel centraal gelegen op canary wharf

Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
TUCW, Front Office Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2016

Dear Reviewer,
Thank you for your feedback.
We appreciate greatly your kind comments towards our rooms and for noticing our high standards of cleanliness. We take pride in offering 5* service for very valuable and agreeable prices for the competitive area of Canary Wharf.
We do hope to welcome you back in the near future for a return visit.
Kind Regards,
Altan Buyukgiray
Duty Manager

28 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel als uitvalsbasis voor de o2 arena en hiervoor is het hotel uitermate geschikt. De Kamers zijn netjes en simpel en de bedden zijn goed. Prima om te overnachten voor een paar nachten! In de buurt kun je ook prima ontbijten voor een goede prijs.

Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 maart 2016

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op TripAdvisor.
We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen is ons hotel.
Greta
Guest Services Manager

27 november 2015 beoordeeld

Een nieuw hotel gericht op de zakelijke markt. Vooral voor personen die zaken te doen hebben op Canary Ward.
Krappe kamers. Weinig ruimte het bed. Veel kunststof. Alles is aanwezig. Eenhandig voor max 3 dagen, extra moet apart voor worden betaald. Dit geldt ook voor Wifi, TV, haardroger, etc. Schoonmaken om de drie dagen. Bij aankomst was de kamer schoon. Geen ontbijt faciliteiten, maar die zijn er voldoende in de omgeving.
Slechte faciliteiten om op je kamer te willen werken: klaptafel met klapstoel of op bed zitten. Geen goede en prettige werkhouding.

Kamertip: Gebruik dit hotel alleen voor zakelijke reizen
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
TUCW, Front Office Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 december 2015

Dear Reviewer,

Thank you for your review.

As you rightly point out, our rooms are cleverly designed and clean, with a 5* comfy bed and modern features. It is also great to see that our great location, with great transport links, was convenient for your stay.
We look forward to welcoming you again in the near future.

Kind Regards
Altan Buyukgiray
Guest Service Supervisor

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
SupervisorReception, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden