Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.978)
Beoordelingen filteren
1.978 resultaten
Waardering van reizigers
1.144
631
136
45
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.144
631
136
45
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
8 - 13 van 1.978 beoordelingen
Beoordeeld op 10 januari 2017

heel basic maar zeer modern hotel. kamers zijn nieuw en schoon maar erg klein. prima voor een stedentrip wanneer je alleen in het hotel komt om te slapen. hotel ligt 10min lopen van het metrostation canary warf en cabot place waar supermarkt zit, sandwich bar en andere winkels. met de metro ben je zo in het centrum van londen. personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. zeker een aanrader! let op: in het hotel zijn er extra's waarvoor soms bijbetaald moet worden. bijvoorbeeld tv(4pond), haardroger(2pond), handdoeken etc. wij hadden hiervoor blijkbaar al betaald maar houdt hier rekening mee.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank matsja
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2017

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op TripAdvisor.
Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal deze ervaringen met trots delen met het gehele team.
We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen is ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Greta
Guest Services Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Net hotel waar je voor alles moet betalen op zich handig concept maar is al met al redelijk prijzig van € 65 naar 114
Hotel was netjes kamers schoon en verzorgd maar mag ook wel voor deze prijs
Wel centraal gelegen op canary wharf

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank brdnl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TUCW, Front Office Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Reviewer,
Thank you for your feedback.
We appreciate greatly your kind comments towards our rooms and for noticing our high standards of cleanliness. We take pride in offering 5* service for very valuable and agreeable prices for the competitive area of Canary Wharf.
We do hope to welcome you back in the near future for a return visit.
Kind Regards,
Altan Buyukgiray
Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 februari 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel als uitvalsbasis voor de o2 arena en hiervoor is het hotel uitermate geschikt. De Kamers zijn netjes en simpel en de bedden zijn goed. Prima om te overnachten voor een paar nachten! In de buurt kun je ook prima ontbijten voor een goede prijs.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank musicmotor
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TUCW, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2016

Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op TripAdvisor.
Wij zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal deze ervaringen met trots delen met het gehele team.
We hopen u binnenkort nog eens te mogen ontvangen is ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Greta
Guest Services Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 november 2015

Een nieuw hotel gericht op de zakelijke markt. Vooral voor personen die zaken te doen hebben op Canary Ward.
Krappe kamers. Weinig ruimte het bed. Veel kunststof. Alles is aanwezig. Eenhandig voor max 3 dagen, extra moet apart voor worden betaald. Dit geldt ook voor Wifi, TV, haardroger, etc. Schoonmaken om de drie dagen. Bij aankomst was de kamer schoon. Geen ontbijt faciliteiten, maar die zijn er voldoende in de omgeving.
Slechte faciliteiten om op je kamer te willen werken: klaptafel met klapstoel of op bed zitten. Geen goede en prettige werkhouding.

Kamertip: Gebruik dit hotel alleen voor zakelijke reizen
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Marcel v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TUCW, Front Office Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2015
Google-vertaling

Dear Reviewer,

Thank you for your review.

As you rightly point out, our rooms are cleverly designed and clean, with a 5* comfy bed and modern features. It is also great to see that our great location, with great transport links, was convenient for your stay.
We look forward to welcoming you again in the near future.

Kind Regards
Altan Buyukgiray
Guest Service Supervisor

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 30 juli 2018

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SupervisorReception, Guest Relations Manager van Point A Hotel London Canary Wharf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken