Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Goed bed, moderne kamer, geluidsdichte kamer en uitstekende locatie. Prijs is super voor deze kamer. Locatie is uitstekend. Kamer is wel erg compact, maar dat weet je van tevoren. 2 complementary flesjes water op de kamer. Ik heb ik 5* hotels geslapen waar het minder goed was. Wij zijn fan.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 maart 2018 via mobiele applicatie

Kleine kamers maar erg handig ingericht. Als je geen zitruimte nodig hebt is dit helemaal prima. Schoon en alles aanwezig voor een kort verblijf. De bedden slapen goed en de douche is prima. Functioneel en prakties en geen poespas. Restaurant is ook prima en betaalbaar. Ligging is fantastisch, vlak bij metrostation en Westminster Abby.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 december 2016 via mobiele applicatie

Kleinste kamer waar ik ooit heb geslapen bed is een twijfelaar en voor twee personen te klein. Ook het aan 1 zijde in en uit het bed stappen is niet prettig. Locatie is zeer centraal en de prijs voor Londen zeker acceptabel. Wel wat gehorig. Schoon nieuw en strakke inrichting. Zelf zou ik het niet boeken voor een romantisch weekend.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 oktober 2015 via mobiele applicatie

Hip en cool hotel dat perfect past bij een bezoek aan een wereldstad als Londen! De ruimte in de kleine kamer is perfect benut en voorziet in alle comfort: goed bed, goed uitgeruste badkamer.

Als je de app download, kan je bijna alles (tv, verlichting, verwarming,...) in de kamer bedienen met je iPhone = cool!!

Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
Beoordeeld op 9 oktober 2015

No-nonsense hotel, midden in het centrum van Londen. Een oase van rust vlak bij de leukste restaurants, uitgaansgelegenheden en theaters. Midden tussen Covent garden en Leicester Square. Als je geen tijd wil verliezen aan metro reizen tijdens een weekend Londen dan is dit hotel zeker een van de beste keuzes.

Kamertip: Elke kamer is fantastisch!
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner