Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.436)
Beoordelingen filteren
3.436 resultaten
Waardering van reizigers
1.940
1.016
280
112
88
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.940
1.016
280
112
88
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 3.436 beoordelingen
12 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie


Hip en cool hotel dat perfect past bij een bezoek aan een wereldstad als Londen! De ruimte in de kleine kamer is perfect benut en voorziet in alle comfort: goed bed, goed uitgeruste badkamer.

Als je de app download, kan je bijna alles (tv, verlichting, verwarming,...) in de kamer bedienen met je iPhone = cool!!

Verbleef: juni 2015, reisde voor zaken
Bedank TomVanderhoeght
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
9 oktober 2015 beoordeeld

No-nonsense hotel, midden in het centrum van Londen. Een oase van rust vlak bij de leukste restaurants, uitgaansgelegenheden en theaters. Midden tussen Covent garden en Leicester Square. Als je geen tijd wil verliezen aan metro reizen tijdens een weekend Londen dan is dit hotel zeker een van de beste keuzes.

Kamertip: Elke kamer is fantastisch!
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Arjen H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs in New York kregen we meer value for money. De locatie van het hotel is top, maar de kamer (en met name het bed) is veel en veel te klein. Verder hadden wij bij het boeken niet in de gaten dat er geen service was bij dit hotel. Inchecken gaat via de computer, erg onpersoonlijk. Maar dat hadden we misschien kunnen weten als we onszelf beter in hadden gelezen. Met een melding dat de airco het niet deed werd niets schijnbaar niets gedaan, we hebben er n ieder geval geen terugkoppeling op gekregen....

Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Bedank kerobv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Operations M, Manager van hub by Premier Inn London Covent Garden Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 oktober 2015
Google-vertaling

Hallo "kerobv"

We vinden het jammer dat je niet genieten van een verblijf bij ons; hub by Premier Inn is een beetje anders dan andere hotels, met een eigen stijl en design. We zijn teleurgesteld om te horen dat we niet aan uw verwachtingen.

We vinden het jammer om te horen dat je andere verwachtingen tijdens het verblijf bij ons, laat me wat tijd te nemen om meer over hub verklaren door Premier Inn hadden,

Onze kamers zijn compact, dat is een van de redenen dat we in staat om kamers in het hart van de stad te bieden bij de aantrekkelijke prijzen veel aantrekkelijk vinden. Tijdens de vier jaar van ontwikkelen hub door Premier Inn, hebben onze gasten ons verteld dat ze absoluut must-have een groot, comfortabel bed, super snelle gratis WiFi, een stijlvolle badkamer met een krachtige douche en digitale connectiviteit, die wij aanbieden via onze hub app, beschikbaar voor alle smartphones.

We zijn teleurgesteld om te zien dat tijdens uw verblijf daar waren duidelijk elektrische storingen met de kamer. Dit is niet de ervaring die we van plan om een van onze gasten. Gelieve onze oprechte excuses voor het laten je naar beneden op deze manier en voor een verstoring veroorzaakt door u verhuizen naar een nieuwe kamer op de tweede avond van uw verblijf.

Alle elementen van onze kamer worden regelmatig gecontroleerd, zodat situaties als deze zijn zeldzaam. Wij streven naar perfectie, zoals elk hotel zou moeten, en helaas lijkt het erop dat we hier niet geleverd. We stellen feedback als het uwe om ons te helpen te leren en de service die we bieden te verbeteren.

Het is teleurstellend dat onze kamer waren niet groot genoeg; misschien wel onze Premier Inn op Leicester Square kan beter geschikt is voor uw behoeften. Wanneer u de volgende keer in de stad wij, of het Leicester Square Premier Inn team bent, zou blij om je te zien.

Nogmaals, accepteer onze oprechte excuses, de problemen die je hebt ervaren niet de standaard die we streven te leveren voor onze gasten. Mijzelf en het team hopen dat u ons nog een kans om u te imponeren binnenkort geven.

Nogmaals bedankt voor de beoordeling. We hopen je te zien in de toekomst, en geven u een betere ervaring dan.

---
Hi “kerobv”

We’re sorry you didn’t enjoy staying with us; hub by Premier Inn is a little different from other hotels, with its own style and design. We’re disappointed to hear we did not meet your expectations.

We’re sorry to hear that you had different expectations when staying with us, let me take some time to explain more about hub by Premier Inn,

Our rooms are compact, which is one of the reasons that we’re able to offer rooms in the heart of the city at the attractive room rates many find appealing. During four years of developing hub by Premier Inn, our guests have told us that they absolutely must-have a big, comfy bed, super fast free Wi-Fi, a stylish bathroom with a power shower and digital connectivity, which we offer through our hub app, available for all smart phones.

We're disappointed to see that during your stay there were clearly electrical faults with the room. This isn't the experience we intend for any of our guests. Please accept our sincere apologies for letting you down in this way and for any disruption caused by moving you to a new room on the second night of your stay.

All elements of our room are checked regularly so situations like this are rare. We aim for perfection, as every hotel should, and unfortunately it seems we’ve not delivered here. We appreciate feedback like yours to help us learn and improve the service we offer.

It’s disappointing that our room weren’t quite big enough; perhaps our Premier Inn on Leicester Square may be better suited to your needs. When you’re next in the city we, or the Leicester Square Premier Inn team, would be delighted to see you.

Once again, please accept our sincere apologies, the problems that you experienced are not the standard we aspire to deliver for our guests. Myself and the team hope you will give us another chance to impress you soon.

Thank you again for the review. We hope to see you in the future, and give you a better experience then.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
29 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De kleine afmeting van de kamer is hier helemaal geen nadeel. Alles is aanwezig en zelfs meer. Met 1 druk op de knop regel je het licht! Vriendelijke medewerkers en goede service. De ligging is ideaal, vanuit daar ben je zo waar je wilt zijn in Londen. Zeker een aanrader!

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Bedank Annemoon Y
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken