Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.280)
Beoordelingen filteren
2.280 resultaten
Waardering van reizigers
1.467
655
110
28
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.467
655
110
28
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 2.280 beoordelingen
13 augustus 2015 beoordeeld

Goede service, ontbijt heel uitgebreid en lekker, kamers tip top in orde met heel goede bedden, superzachte handdoeken, extra kussens, ruim genoeg (ook met twee kinderen), geen lawaaihinder, ... Topligging dicht bij Covent Garden, Britisch Museum, ...

  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Eef75
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
18 mei 2015 beoordeeld

Ik koos dit hotel vanwege de locatie, prijs en omdat het nieuw is. Ik was niet teleurgesteld. Holburn ondergronds metrosysteem en diverse bussen zijn 5 minuten lopen. Restaurants in de omgeving.
De kamers van het einde van de gang zijn een beetje groter dus een tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden passen daar makkelijk in. Mijn favoriet is de kinderen gratis ontbijt!!

1  Bedank ingrid040
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
OpsMgr_LondonHolborn, Manager van Premier Inn London Holborn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2015
Google-vertaling

Thank you very much for writing us this wonderful review here on TripAdvisor.

I am very happy to read that we did not disappoint your expectations during your visit.

Our location has been a massive hit with all our guests and I am glad to read that it’s been the same for you aswell.

We hope to see you again soon.

Thank You
Sam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 mei 2015 beoordeeld

Vorige keer had ik samen met mijn echtgenoot geboekt in de Premier Inn op Leicester Square. Het hotel was prima maar de buurt veel te druk voor ons. Daarom heb ik deze keer gezocht naar een rustigere ligging. Het hotel ligt op 5 minuten stappen van het metrostation Holborn en Oxfordstreet, maar toch ver genoeg om even tot rust te kunnen komen.
De kamers in het hotel zijn ruim genoeg, comfortabel en zeer schoon. De service laat niks te wensen over. Alles kan gevraagd worden : boeken van een taxi, bagage kan apart gezet worden voor en na het in- en uitchecken, glutenvrij ontbijten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is ook mogelijkheid om 's avonds te eten in het hotel. Enkel een bar ontbreekt. Zeker een aanrader!!

  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank 781katrienj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
OpsMgr_LondonHolborn, Manager van Premier Inn London Holborn Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2015
Google-vertaling

Thank your for your wonderful feedback and review here on TripAdvisor following your stay at our hotel.

It is indeed flattering to read the title ‘Perfect Location’. We are very lucky to be located in such a great spot in Central London and have been recieving alot of positive feedback about our location since our opening.

We pride ourselves in giving our guest’s the best possible customer service and I am glad to read that we lived up to our usual high standards.

I am disappointed that no one pointed out to you during your stay that we do have an in-house bar. It’s located in our basement and is open from 12 midday till 11pm. However I am glad to read that you enjoyed the wonderful breakfast that we serve in our restaurant. We believe it is essential for our guest to have a delicious breakfast, especially after our ‘guaranteed’ great night sleep.

Thank you for staying with us and for recommending us. We hope to welcome you back to our hotel time and time again!

Thank You
Sam

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
30 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 juli 2018 beoordeeld

  • Verbleef: juli 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met premierinn.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken