272 US$
211 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
126 US$
116 US$
  • Restaurant
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
89 US$
Zie aanbieding
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
172 US$
147 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 180 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
199 US$
134 US$
  • Gratis parkeren
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
140 US$
124 US$
  • Restaurant
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
131 US$
107 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 137 US$ per nacht.

257 US$
288 US$
Priceline
  • Zwembad
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 346 US$ per nacht.

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de verandering eens gekozen voor de Sunborn. Het superjacht style hotel gelegen in de wateren van Excel London.

De entree is een lift die je naar boven naar de receptie brengt. Vroeg mij later af of je ook gewoon kan lopen in geval van een calamiteit. Dit terzijde. Werd vriendelijk geholpen door een vakkundige dame. Prettig om geen trainee/stagiair te hebben, hetgeen (te) vaak voorkomt.

De kamer (of hut) was ruim en voorzien van alle comfort en luxe. En toch met behoud van het scheepsgevoel. Bijvoorbeeld door de natte cel waarvan de deur een dranger heeft. Overigens heeft de douche een volle en stevige straal, wat op schepen niet altijd het geval is.

Heb er niet gedineerd, alleen ontbeten. Het was goed en uitgebreid, maar blijft een kostbare zaak vergeleken met de kamerprijs. Heb heerlijk ontbeten, maar graag geen papieren servet op dit niveau.

All the best and more.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
25 april 2016 beoordeeld

Ik vind het best moeilijk om dit hotel eerlijk te beoordelen. Sommige elementen zijn echt fantastisch en ongeevenaard en andere zijn echt slecht.
Het slechte eerst: de bediening in de bar is echt belabberd. Ze gaven mij en mijn zaken partner echt het idee dat we niet welkom waren. Bestellen duurde veel te lang en chagrijnig personeel.
Over het interieur kun je van mening verschillen, mij is het wat te veel bling-bling allemaal.
Fantastisch is natuurlijk de beleving om aan boord van zo'n prachtig schip te mogen slapen. Het ontbijd was prijzig (20 pond) maar dan ook wel uitgebreid en lekker Engels.
Diner was goed maar erg duur. De kroketten zijn erg lekker.
Ik heb de kamer voor een scherpe prijs kunnen krijgen via Agoda een broker die erg zijn best deed om mij een goede deal voor te schotelen.
Al met al een bijzondere belevenis die met vriendelijker personeel een veel betere beoordeling zou krijgen.
Als laatste wil ik adviseren om vanaf het vliegveld (London City) naar het hotel te lopen. Is een kleine 20 minuten maar dan zit je wel meteen helemaal in de sfeer en zie je langzaam maar zeker het schip voor je opdoemen. Loop dan via de Zuidkant van de rivier en ga over de loopbrug. Stunning views!

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uniek jacht hotel met ruime kamers , goede bedden, lekkere douche en vriendelijk personeel. Het ontbijt was redelijk uitgebreid, maar wel te mager voor de prijs.
De locatie van het hotel valt wat tegen het duurt ruim 45 minuten voordat je in het centrum bent.
Zeker leuk als je een keer niet in een standaard hotel wilt overnachten.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
21 november 2014 beoordeeld

Gedurende 3 dagen gelogeerd op een uniek plek in Londen, gewoon de max!
Voor zover ik weet de enige hotelboot in London... en wat een luxe.
Prima kamers, supervriendelijk personeel en prima conference facilities!

• Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
6 dagen geleden beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
SunbornLondon, Guest Relations Manager van Sunborn London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden