“Heerlijk genoten”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Sunborn London
Beoordeeld als nr. 166 van 1.077 hotels in Londen
11 september 2016 beoordeeld

Wat een pracht en luxe! We hadden de executive suite aan de rivierkant met sauna en jacuzzi en groot privé-dek aan achterkant van het jacht. Goede bedden, heerlijke -erg warme- badkamer (we kregen de vloerverwarming niet zelf geregeld) met groot bubbelbad en helaas geen tijd gehad voor de sauna. Het diner verliep erg goed, al vonden we niet alles even lekker (maar dat kan aan onze persoonlijke smaak liggen) maar het zag er wel prachtig uit. Een tafeltje aan het voordek met uitzicht op de rivier en de indrukwekkende sunset. Erg bijzonder om mee te mogen maken. Alleen jammer dat het personeel het tegen het eind van onze maaltijd zichtbaar te druk had en we erg veel moeite moesten doen om de aandacht te krijgen. Dit was wel een minpuntje. Het ontbijtbuffet 's ochtends was niet heel bijzonder, maar goed verzorgd en ruim voldoende. Jammer dat ze onze thee en koffie waren vergeten. Maar dat werd uiteindelijk goed opgelost. Behalve enkele hele kleine minpuntjes hebben we een heel erg fijn verblijf gehad. Ook dankzij het super aardige personeel.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

7 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de verandering eens gekozen voor de Sunborn. Het superjacht style hotel gelegen in de wateren van Excel London.

De entree is een lift die je naar boven naar de receptie brengt. Vroeg mij later af of je ook gewoon kan lopen in geval van een calamiteit. Dit terzijde. Werd vriendelijk geholpen door een vakkundige dame. Prettig om geen trainee/stagiair te hebben, hetgeen (te) vaak voorkomt.

De kamer (of hut) was ruim en voorzien van alle comfort en luxe. En toch met behoud van het scheepsgevoel. Bijvoorbeeld door de natte cel waarvan de deur een dranger heeft. Overigens heeft de douche een volle en stevige straal, wat op schepen niet altijd het geval is.

Heb er niet gedineerd, alleen ontbeten. Het was goed en uitgebreid, maar blijft een kostbare zaak vergeleken met de kamerprijs. Heb heerlijk ontbeten, maar graag geen papieren servet op dit niveau.

All the best and more.

Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
25 april 2016 beoordeeld

Ik vind het best moeilijk om dit hotel eerlijk te beoordelen. Sommige elementen zijn echt fantastisch en ongeevenaard en andere zijn echt slecht.
Het slechte eerst: de bediening in de bar is echt belabberd. Ze gaven mij en mijn zaken partner echt het idee dat we niet welkom waren. Bestellen duurde veel te lang en chagrijnig personeel.
Over het interieur kun je van mening verschillen, mij is het wat te veel bling-bling allemaal.
Fantastisch is natuurlijk de beleving om aan boord van zo'n prachtig schip te mogen slapen. Het ontbijd was prijzig (20 pond) maar dan ook wel uitgebreid en lekker Engels.
Diner was goed maar erg duur. De kroketten zijn erg lekker.
Ik heb de kamer voor een scherpe prijs kunnen krijgen via Agoda een broker die erg zijn best deed om mij een goede deal voor te schotelen.
Al met al een bijzondere belevenis die met vriendelijker personeel een veel betere beoordeling zou krijgen.
Als laatste wil ik adviseren om vanaf het vliegveld (London City) naar het hotel te lopen. Is een kleine 20 minuten maar dan zit je wel meteen helemaal in de sfeer en zie je langzaam maar zeker het schip voor je opdoemen. Loop dan via de Zuidkant van de rivier en ga over de loopbrug. Stunning views!

• Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uniek jacht hotel met ruime kamers , goede bedden, lekkere douche en vriendelijk personeel. Het ontbijt was redelijk uitgebreid, maar wel te mager voor de prijs.
De locatie van het hotel valt wat tegen het duurt ruim 45 minuten voordat je in het centrum bent.
Zeker leuk als je een keer niet in een standaard hotel wilt overnachten.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
21 november 2014 beoordeeld

Gedurende 3 dagen gelogeerd op een uniek plek in Londen, gewoon de max!
Voor zover ik weet de enige hotelboot in London... en wat een luxe.
Prima kamers, supervriendelijk personeel en prima conference facilities!

• Verbleef: November, 2014, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Southwark
DoubleTree by Hilton Hotel London ExCel
Soho
The Piccadilly London West End
Prijzen weergeven

In Sunborn London geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sunborn London

Adres: Western Gateway | Royal Victoria Dock, Londen E16 1XL, Verenigd Koninkrijk
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > East End / East London
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 166 van 1.077 hotels in Londen
Prijsklasse: 101 € - 336 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Sunborn London 4*
Aantal kamers: 135
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, Agoda, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Sunborn London met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?