Sunborn London
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
  • Inclusief ontbijt
25 april 2016 beoordeeld

Ik vind het best moeilijk om dit hotel eerlijk te beoordelen. Sommige elementen zijn echt fantastisch en ongeevenaard en andere zijn echt slecht.
Het slechte eerst: de bediening in de bar is echt belabberd. Ze gaven mij en mijn zaken partner echt het idee dat we niet welkom waren. Bestellen duurde veel te lang en chagrijnig personeel.
Over het interieur kun je van mening verschillen, mij is het wat te veel bling-bling allemaal.
Fantastisch is natuurlijk de beleving om aan boord van zo'n prachtig schip te mogen slapen. Het ontbijd was prijzig (20 pond) maar dan ook wel uitgebreid en lekker Engels.
Diner was goed maar erg duur. De kroketten zijn erg lekker.
Ik heb de kamer voor een scherpe prijs kunnen krijgen via Agoda een broker die erg zijn best deed om mij een goede deal voor te schotelen.
Al met al een bijzondere belevenis die met vriendelijker personeel een veel betere beoordeling zou krijgen.
Als laatste wil ik adviseren om vanaf het vliegveld (London City) naar het hotel te lopen. Is een kleine 20 minuten maar dan zit je wel meteen helemaal in de sfeer en zie je langzaam maar zeker het schip voor je opdoemen. Loop dan via de Zuidkant van de rivier en ga over de loopbrug. Stunning views!

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Uniek jacht hotel met ruime kamers , goede bedden, lekkere douche en vriendelijk personeel. Het ontbijt was redelijk uitgebreid, maar wel te mager voor de prijs.
De locatie van het hotel valt wat tegen het duurt ruim 45 minuten voordat je in het centrum bent.
Zeker leuk als je een keer niet in een standaard hotel wilt overnachten.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
21 november 2014 beoordeeld

Gedurende 3 dagen gelogeerd op een uniek plek in Londen, gewoon de max!
Voor zover ik weet de enige hotelboot in London... en wat een luxe.
Prima kamers, supervriendelijk personeel en prima conference facilities!

• Verbleef: november 2014, reisde voor zaken
6 dagen geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
SunbornLondon, Guest Relations Manager van Sunborn London, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

1 week geleden beoordeeld

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden