Charlotte Guest House
266 US$
257 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Holiday Inn Express London Stratford(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
86 US$
  • Inclusief ontbijt
180 US$
156 US$
  • Restaurant
Alhambra Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
151 US$
135 US$
  • Inclusief ontbijt
Point A Hotel, London Kings Cross St Pancras(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
91 US$
88 US$
Agoda.com
16 februari 2017 beoordeeld

Locatie uitstekend, veel restaurantjes in de omgeving, dicht bij metro, lekker ontbijt, leuke kamer. De muren waren wel dun, en enkel glas, de trein was goed te horen. Anders was er niets mis met het hotel, een echte aanrader.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
23 juni 2016 beoordeeld

We hadden van te voren een stille kamer gevraagd. We kregen een grote kamer die echt stil was en hadden zelfs een tuin! Mijn man was er weg van.
Veel mensen geven aan dat de ontbijtruimte klein is en dat is deze ook maar wel heel gezellig ingericht met een ruimte om ook buiten te ontbijten. En het enthousiaste team maakt heel veel goed, vinden wij zelf. Het ontbijt zelf is eenvoudig maar was voor ons voedzaam.
Metro is vlakbij.
De matrassen sliepen heerlijk.
Aan dit hotel houden wij zelf een goed gevoel over!

Kamertip: Graag meer handdoeken. Er was slechts 1 handdoek voor 2 dagen. Dat is echt te weinig!
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
11 november 2015 beoordeeld

Uitstekende service, goed ontbijt met een aantal keuzes, vriendelijk personeel. Enige nadeel was dat je alleen bij de receptie een Wifi punt hebt en niet op je kamer. Bijna niet meer van deze tijd. Ligging is goed; relatief rustig met een aantal leuke en betaalbare restaurantjes in de buurt. Metro op een kleine 10 minuten loopafstand.

Kamertip: Toen wij na de eerste nacht bij de manager (Ken) meldden dat wij slecht hadden geslapen door het te kleine bed en slechte matras, regelde hij direct een andere kamer met een beter bed. Hoewel het een meerpersoonskamer was vroeg hij geen meerprijs. In zijn algemeenheid waren de tweepersoonsbedden klein (double room). Volgens de manager in Engeland de standaard maat. In Nederland zou die echter als een twijfelaar worden gewaardeerd. In een double room krijg je zo'n twijfelaar in een vrij kleine kamer, alleen geschikt om te slapen. Als je wat meer ruimte nodig hebt, zowel in bed als in de kamer, kun je beter een twin room kiezen. Ze hebben nog de oude stekkers, neem dus zelf een adapter mee als je die hebt. Je kunt er ook een lenen bij de receptie.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is goed, wij kregen een muffe kamer zonder raam, ontbijt was budget, oploskoffie, echt budget maar veel te duur. Personeel is aardig, klacht werd serieus genomen maar in Londen zijn betere kamers te krijgen voor minder geld.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
12 juli 2014 beoordeeld

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com