270 US$
346 US$
313 US$
Kensington Hotel
  • Restaurant
Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
170 US$
150 US$
  • Restaurant
Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
189 US$
143 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 178 US$ per nacht.

The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
176 US$
103 US$
  • Gratis parkeren
361 US$
330 US$
  • Zwembad
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
107 US$
97 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

291 US$
Montague Hotel
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 377 US$ per nacht.

The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
122 US$
119 US$
Agoda.com
248 US$
191 US$
22 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Locatie is goed, wij kregen een muffe kamer zonder raam, ontbijt was budget, oploskoffie, echt budget maar veel te duur. Personeel is aardig, klacht werd serieus genomen maar in Londen zijn betere kamers te krijgen voor minder geld.

Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
12 juli 2014 beoordeeld

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
15 april 2014 beoordeeld

Kamertip: Nadeel was dat de handdoeken maar om de drie dagen worden vervangen dus voorzie zelf extra handdoeken !
  • Verbleef: april 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
2 juli 2013 beoordeeld

Voor een paar dagen Londen is dit een heel goed guesthouse om te verblijven. De ligging is top. Het is maar een paar minuten lopen naar het metrostation en binnen een kwartier sta je in het hartje centrum van Londen. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, het ontbijt is eenvoudig maar prima om je dag mee te beginnen. Voor de prijs die ze vragen, is dit een prima guesthouse om tijdens je stedentrip voor een paar dagen te verblijven.

Verbleef: december 2012, reisde met een partner
21 februari 2013 beoordeeld

Het pluspunt van dit guest house is zijn ligging. Het is maar een paar minuten wandelen van het metrostation, binnen het kwartier ben je in het centrum van Londen. Onze kamer was schoon, maar lag niet in het hoofdgebouw. We hadden 's avonds en 's nachts wel vaak last van luidruchtige buren.
Wij hadden een kamer met gedeelde badkamer. dit viel best wel mee,al was de vloer soms wel nat.
Het ontbijt was dik in orde. je kon voor 4 opties kiezen, waaronder een volledig engels ontbijt.
Al bij a is het hotel zeker een aanrader voor een goedkope trip naar londen.

• Verbleef: februari 2013, reisde met vrienden