Beoordeeld op 22 oktober 2015 via mobiele applicatie

Locatie is goed, wij kregen een muffe kamer zonder raam, ontbijt was budget, oploskoffie, echt budget maar veel te duur. Personeel is aardig, klacht werd serieus genomen maar in Londen zijn betere kamers te krijgen voor minder geld.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 12 juli 2014

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
Beoordeeld op 15 april 2014

Kamertip: Nadeel was dat de handdoeken maar om de drie dagen worden vervangen dus voorzie zelf extra handdoeken !
Datum van verblijf: april 2014
Beoordeling verzameld in samenwerking met BudgetPlaces
Beoordeeld op 2 juli 2013

Voor een paar dagen Londen is dit een heel goed guesthouse om te verblijven. De ligging is top. Het is maar een paar minuten lopen naar het metrostation en binnen een kwartier sta je in het hartje centrum van Londen. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, het ontbijt is eenvoudig maar prima om je dag mee te beginnen. Voor de prijs die ze vragen, is dit een prima guesthouse om tijdens je stedentrip voor een paar dagen te verblijven.

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 21 februari 2013

Het pluspunt van dit guest house is zijn ligging. Het is maar een paar minuten wandelen van het metrostation, binnen het kwartier ben je in het centrum van Londen. Onze kamer was schoon, maar lag niet in het hoofdgebouw. We hadden 's avonds en 's nachts wel vaak last van luidruchtige buren.
Wij hadden een kamer met gedeelde badkamer. dit viel best wel mee,al was de vloer soms wel nat.
Het ontbijt was dik in orde. je kon voor 4 opties kiezen, waaronder een volledig engels ontbijt.
Al bij a is het hotel zeker een aanrader voor een goedkope trip naar londen.

Datum van verblijf: februari 2013