269 US$
192 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
The Lodge Hotel, Putney(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
194 US$
115 US$
  • Gratis parkeren
The Tower(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
101 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

Ibis London City-Shoreditch(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
124 US$
108 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 120 US$ per nacht.

Radisson Blu Edwardian Grafton Hotel(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
136 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 171 US$ per nacht.

333 US$
298 US$
  • Zwembad
Novotel London ExCeL(Londen)(Heel veel waar voor je geld!)
97 US$
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 122 US$ per nacht.

291 US$
Montague Hotel
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 367 US$ per nacht.

237 US$
181 US$
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 207 US$ per nacht.

472 US$
422 US$
2 juli 2013 beoordeeld

Voor een paar dagen Londen is dit een heel goed guesthouse om te verblijven. De ligging is top. Het is maar een paar minuten lopen naar het metrostation en binnen een kwartier sta je in het hartje centrum van Londen. Kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk, het ontbijt is eenvoudig maar prima om je dag mee te beginnen. Voor de prijs die ze vragen, is dit een prima guesthouse om tijdens je stedentrip voor een paar dagen te verblijven.

Verbleef: december 2012, reisde met een partner
21 februari 2013 beoordeeld

Het pluspunt van dit guest house is zijn ligging. Het is maar een paar minuten wandelen van het metrostation, binnen het kwartier ben je in het centrum van Londen. Onze kamer was schoon, maar lag niet in het hoofdgebouw. We hadden 's avonds en 's nachts wel vaak last van luidruchtige buren.
Wij hadden een kamer met gedeelde badkamer. dit viel best wel mee,al was de vloer soms wel nat.
Het ontbijt was dik in orde. je kon voor 4 opties kiezen, waaronder een volledig engels ontbijt.
Al bij a is het hotel zeker een aanrader voor een goedkope trip naar londen.

• Verbleef: februari 2013, reisde met vrienden
23 december 2012 beoordeeld

Vooral de goede bereikbaarheid van het centrum met underground of overground of trein is ons zeer goed bevallen. Dat zou een reden zijn om nogmaals te boeken. Verder was er sprake van een ruime kamer, matige/redelijke bedden, een prima douche op de gang en een eenvoudig, beperkt ontbijt. Het personeel komt uit oost europa (o.a. Roemenië) en is redelijk vriendelijk en behulpzaam.
Wil je een goede prijs-kwaliteit verhouding én in een floep en een zucht in hartje London staan, dan is Charlotte Guesthouse een goede optie :-).

• Verbleef: december 2012, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Easytobook.com
6 juni 2018 beoordeeld

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner