10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed hotel, vlakbij metro ingang. Proper, rustig, vriendelijk. Wees op tijd vr ontbijt, na 9u is het "grab what you can get". Men kon nt volgen, zelfs nt met proper bestek. Spijtig, want ook 's avonds kan je er gd eten maar ook dan is reserveren een must.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
2 september 2016 beoordeeld

Heel tevreden, comfortabel bed, lekker ontbijt, goede verbinding, we hebben ervan genoten...
Kaart (sleutel) werkte niet en duurde lang om nieuwe te krijgen we waren zo moe en toen wij een nieuwe kregen, werkte die weeral niet en wij waren heel pissig ! Doe volgende keer aub meer vlotter.

Alle deuren veel vlekken, waarschijnlijk niet schoongemaakt...

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
16 juli 2016 beoordeeld

Wij hebben hier verbleven in de week van 11/7. Uiterst vriendelijk en attent personeel. Ruime en vooral propere familiekamer. Elke dag propere handdoeken hoewel we ze ophingen voor hergebruik. Echte glazen I.p.v bekers. Weinig last van geluiden van de straat of naburige kamers.
Uitgebreid ontbijt met een keuze aan brood, bagels, pancakes, ... Gebakken ei, worst, spek, aardappelen, bloedworst, bonen, ..., cornflakes, vers fruit, yoghurt, koffie, thee, melk, fruitsappen. Je kon ook havermoutpap, gepocheerd ei, chocomelk bestellen in de keuken.
ook de keuken van het restaurant was zeer goed.
Zeer goede ligging t.o.v het station waar de Eurostar aankomt (5min stappen) en een super bagageservice op de dag van aankomst en vertrek.
Onze conclusie: top en een absolute aanrader.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
28 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is wel het grootste pluspunt. Op enkele minuten van het internationale treinstation en alle metro's zijn voor handen. Vanuit elk punt in de stad kan je daardoor relatief makkelijk weer bij het hotel komen.
Het hotel zelf is netjes en schoon. De kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken. De kamerprijs is voor Londen ook helemaal prima. De keuze tijdens het ontbijt is ruim, zowel english breakfast als gewoon continentaal is aanwezig.
De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en je kan zowel voor als na aankomst/vertrek je bagage nog opslaan in het hotel.
Mochten we weer in Londen zijn, dan houden we dit hotel zeker in ons achterhoofd!

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
23 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend ben ik met mijn zoon (12 jaar) een weekend in London geweest.
Dit hotel heeft een super ligging - ca. 5 min van De Metro. Ondanks onze kamer aan een hele drukke weg lag, hoorde we geen geluiden van het verkeer - heerlijk geslapen!!
Ontbijt was niet geweldig maar OK

Verbleef: februari 2016, reisde met familie