“Mooi, sfeervol, goed ingericht en goed bereibaar”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Dolphin House Serviced Apartments
Beoordeeld als nr. 339 van 1.077 hotels in Londen
23 maart 2016 beoordeeld

Een mooi appartement, ruim, 2 kamers, goede keuken, woonkamer en slaapkamer, met alle gemakken en leuk ingericht. Dichbij metro Pimlico, Tate Britan. Als de mensen bij de receptie meedenkend en vriendelijk waren zal dit een 8,5 zijn!

Kamertip: Kealiteit en betaalbaar, van airport Picadelly en Victora ca 1,5 uur
Bekijk meer kamertips

21 maart 2016 beoordeeld

Zeker voor London erg ruime suites, aparte badkamer, slaapkamer en eetkamer met aansluitend keuken tegenover sportvelden, maar geen last van overmatig lawaai. De suites liggen op een paar minuten lopen van Pimlico tubestation (een halte onder Victoria). Wifi is gratis en je krijgt een code waarmee je drie apparaten kunt aanmelden. Op de tweede dag lukte dat niet meer (kregen onterecht de melding dat er al drie apparaten waren aangemeld). Receptie verstrekte gelukkig meteen een nieuwe code. Er zijn ook een aantal winkeltjes in het gebouw, echter meer voor urgentiegevallen. Combinatie van geboden ruimte, comfort en locatie nabij Tubestation maken dit een aantrekkelijk plek om te verblijven.

13 maart 2016 beoordeeld

Geweldig appartement. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade dus ik weet niet hoe het oorspronkelijk geboekte appt eruitzag, maar dit was geweldig. Ruime zitkamer, enorme badkamer, gang met kleine keuken en een grote slaapkamer. Mooie, rustige omgeving vlakbij het metrostation. Het hotel beschikt over wellness, een zwembad en fitnessruimte. Wellness heeft extra kosten.

19 oktober 2014 beoordeeld

Wij bleven drie nachten in Dolphin House. Toen we 's morgens vroeg aankwamen, mochten we onze koffers achterlaten en later inchecken. We zijn uiteraard enkel om te slapen daar geweest, maar de omgeving is erg stil, waardoor je echt tot rust kan komen na een dag Londen ontdekken. Er is een winkeltje, een bar, een wellness,... alles wat je nodig hebt om te ontspannen. Ik vermoed dat de meeste bezoekers hier zakenmensen zijn. Maar het was voor ons de perfecte uitvalsbasis om Londen te bezoeken. Het ligt vlakbij Pimlico station op de Victoria metro lijn. En als je de laatste metro mist... de bus stopt vlak aan Dolphin House en deze rijdt 24u.

• Verbleef: Oktober, 2014, reisde met vrienden
23 augustus 2014 beoordeeld

Een heerlijk appartement op loopafstand van Pimlico metrostation. Ruim, schoon en met alle voorzieningen. Een heerlijk rustige wijk waardoor slapen met een open raam makkelijk kan. Die rustige wijk heeft niet heel veel te bieden behalve een leuk Spaans restaurant, Goya. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Londen bekeken
Docklands / Canary Wharf / Isle of Dogs
2.476 beoordelingen
Southbank
Park Plaza Westminster Bridge London
Prijzen weergeven

In Dolphin House Serviced Apartments geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Dolphin House Serviced Apartments

Adres: Serviced Apartments Dolphin Square, Londen SW1V 3LX, Verenigd Koninkrijk (Voorheen Dolphin Square Hotel)
Locatie: Verenigd Koninkrijk > Verenigd Koninkrijk > Londen > Pimlico
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Kitchenette Restaurant Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 61 spahotel in Londen
Nr. 168 familiehotel in Londen
Nr. 238 luxe hotel in Londen
Nr. 280 romantisch hotel in Londen
Prijsklasse: 128 € - 248 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Dolphin House Serviced Apartments 4*
Aantal kamers: 165
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Ctrip TA, Agoda, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Dolphin House Serviced Apartments met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Dolphin House Hotel London
Dolphin Hotel London

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?