Beoordeeld op 8 april 2018

Net terug van een 3e bezoek aan het Shangri-la hotel in London. Na het zien van een documentaire over dit hotel moesten wij hier naar toe.
De ontvangst beneden door de portier is al hartelijk. Aangekomen op de 35e verdieping is het uitzicht adembenemend. De kamers zijn erg mooi en voorzien van alle gemakken.
Het toilet is zelfs verwarmd. Op dit moment is Ting, het restaurant op de 35e verdieping, echt mijn favoriete restaurant. Van de Cote de Boeuf droom ik zelfs soms. Maar de andere gerechten zijn ook heerlijk.
Het ontbijt is top. De algehele service van het personeel verdient een 10. Er komen meer bezoeken aan.

Kamertip: Bij boeking kun je kiezen uit stadszicht.
Datum van verblijf: maart 2018
Paul B, General Manager van Shangri-La Hotel, At The Shard, London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Dear Dyana v,

Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay. Hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt bij station London Bridge en is dus goed bereikbaar. Het begint op de 35 ste verdieping van de Shard, een bijzonder en opvallend gebouw. Kamers hebben een prachtig uitzicht. Zitje bureau groot bed ruime badkamer met vrijstaande badkuip met steeds een prachtig uitzicht. De afwerking is erg mooi. Al met al een prachtig hotel met vriendelijk personeel. De bar op de 52 ste verdieping is ook aan te bevelen net als het zwembad. Top locatie en top hotel. Op dit moment soms nog redelijk geprijsd.

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Shangri-LaLondon, Manager van Shangri-La Hotel, At The Shard, London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2017

Dear Marcel R,

Thank you for taking the time to write such a glowing review following your stay with us. We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay especially the views from your room. We hope to welcome you back soon!

Beoordeeld op 30 januari 2017 via mobiele applicatie

Wederom niet teleurgesteld. Mijn zoveelste bezoek aan een Shangri-la hotel en de tweede keer in London.
En weer genoten van het uitzicht. Hoewel ik bij de boeking (!) gevraagd had om aan de kant van de Tower-brigde te zitten werden we toch aan de minder interessante kant van de stad geplaatst.
Wel weer erg vriendelijk personeel die veel voor je willen doen.( zeer zeker de conciërge!!) Kamer is van vele gemakken voorzien. (3911) niet al te ruim tov mijn vorige kamer (bij mijn vorige bezoek)
Ontbijt super. Kortom weer prima verblijf gehad

Datum van verblijf: januari 2017
Paul B, General Manager van Shangri-La Hotel, At The Shard, London, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2017

Dear FredvdFlier,

Thank you for taking the time to write such a wonderful review after your stay with us, we sincerely appreciate it.
I am delighted you enjoyed the hotel, room, food and service. We hope you had a chance to visit the local area, as there is so much to explore. Next time you say with us, grab a couple of pastries from LANG cafe and take a stroll down the River Thames to visit HMS Belfast and Tower Bridge, I thoroughly recommend it.
We do apologise you were not given a room on the side that you requested, I hope you will give us another chance, at which time we will spare no effort in providing you with a seamless stay.

Beoordeeld op 5 november 2015

Wat een uitzicht. En wat een heerlijk $$$$ hotel. Ontvangst op z'n Shangri-la''s warm welkom. Kamer ( 4509) heeft nou niet het meest bijzondere herkenbare uitzicht over Londen maar blijft indrukwekkend. Super badkamer, zoiets in de trant van "wil ik thuis ook". Badkamer aan het raam wat een view als je in bad er in gaat liggen! Bed meer dan comfortabel. (ook hier; wil ik thuis ook wel). Wifi oké, tv heeft moeite met zenders te ontvangen digitaal kan een upgrading gebruiken. Als ook de temperatuur van de kamer is ondanks mijn gewenste 14°c niet omlaag te krijgen. Bleef erg warm. Maar zullen nieuwigheden wel zijn.
Bar op de 52e etage en ook het zwembad (Helaas niet gebruikt)
Wijk (Borough) is niet bijzonder maar, juist gewoon dus leuk om er doorheen te wandelen. Verder buurt in ontwikkeling. En einde van de straat zit de de oorspronkelijke oude markt Borough. Metrolijnen bakerloo en nothern en vlakbij naast het london bridge treinstation.
Restaurant is voor ontbijt, buffet en menu keuze, (waarom ik de ene keer 21 en de volgende keer voor het zelfde 32 pond most betalen zou ik niet weten) lunch en diner. Kwaliteit zoals u mag verwachten, prima nee niet voordelig maar dat wist u al. (Londen is überhaupt geen goedkope locatie)
Hotel is een aanrader, misschien even voor sparen maar dan heeft u ook wat bijzonders!

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 6 oktober 2015 via mobiele applicatie

Echt een super hotel! Fenomenaal uitzicht over London. De bar en het restaurant hebben een uitstekend assortiment van drankjes en hapjes. Veel oog voor details in dit hotel en het staat vol met prachtige verse bloemen. Makkelijk gelegen naast London bridge waarvandaan je de metro overal naar toe kunt nemen!

Datum van verblijf: oktober 2015